de tre bukkenebruse Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 hva er det som hjelper mot kvalme?? har du noen råd??
ennaH Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Mitt beste råd er å småspise gjennom dagen, slik at du aldri er ordentlig sulten. Min erfaring er at kvalme henger nøye sammen med sult. I begge mine svangerskap har jeg blitt akutt kvalm når jeg har vært sulten. Derfor har jeg hatt en pakke med salt kjeks gjemt på alle tenkelige og utenkelige steder - kontoret, hanskerommet i bilen, i nattbordet, i veska etc etc. Hver gang jeg har kjent kvalmen komme, har jeg spist litt. Og det hjelper.
de tre bukkenebruse Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2007 tusen takk for et godt svar:) kvalmen kan komme når som helst pådagen...
inakvad Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Ta det så mye med ro som mulig også. Kvalmen kommer oftere når man er sliten. Mitt beste råd er akupunktur, men det koster jo litt. For meg er det verdt det for jeg er så veldig dårlig ellers...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå