Mona2 Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Jeg har en sønn på 1,5 år og er gravid i uke 24. Jeg skal føde i August og da blir det 22 mnd mellom barna. Jeg har kjøpt en Easywalker Duo søskenvogn brukt og tror det blir veldig bra, men så er jeg i tvil om singel vognene..... Den eldste skal gå ca 80% i barnehage, og han sover i vogn i barnehagen. Nå bruker jeg en quinny XL3 til han og er fornøyd med denne. Har i tillegg en Simo Kombi som jeg i utg.pkt hadde tenkt å bruke til babyen fram til han skal i sportsdelen... Da tenkte jeg å bruke Simoen til junior i barnehagen og quinnyen til babyen. Syntes Simoen er så tung og stor.... Men nå vurderer jeg å selge Simoen til ca 3000, kjøpe dreamibag til quinny vogna, kjøpe en veldig billig og brukt kombivogn til soving i barnehagen og i tillegg en liten trille til junior..... Syntes jo at Simoen er for stor og tung, og er veldig glad i Quinny vogna... Men så er det jo dette med bagen da... Hva ville dere gjort? Tusen takk for svar, utrolig hvilke problemstillinger man kommer opp i!
2julibarn Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Hvis du ikke "holder ut" med simoen, og har veldig lyst på bag til quinny'en, så gjør du som foreslått! Da jeg var i samme situasjon som deg, brukte jeg min gamle Briovogn med bag, og kjøpte ny og tøffere sportsvogn når barnet var 7 mnd. Men Brio'en er jo ikke like tung som Simo'en da, men jeg var "drit"lei den gamle vogna. Den fungerer som ren sovevogn nå. Er det lett å få tak i en gammel og billig Simo til soving da? Sjekk markedet sånn at du vet at du kan få tak i en billigere Simo enn den du allerede har!
2julibarn Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 NB, siden du føder i August så er det jo ikke lenge til du kan begynne å bruke vinterpose rett i sportsdelen! Hvis du legger barnet i vinterpose rett i sportsdelen på quinnyen i November, så trenger du ikke å bruke Simoen lenger enn 3 mnd...
lifa og Eline Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Hvis du ender opp med og vil kjøpe en dramybagg og er innteresert i en brukt dreamybagg, mørk blå i farge har vi en til salgs for kr. 500,00. brukt i 5 mnd.
Mona2 Skrevet 12. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2007 Til Lifa og Eline Quinny vogna mi er i navy blå... Er det den fargen? Er egentlig litt interresert i det da.... Er den pent brukt?
Mona2 Skrevet 13. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2007 Er Lifa og Eline her? Er veldig interresert i å kjøpe bagen hennes....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå