Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Noen andre som har hatt plager med siiinnsykt kloe mellom puppene ?? Har kloedd meg saann at huden er forandret mellom der.. helt rart.. men kloer ikke like mye naa.. men i begynnelsen naar jeg kloedde ble huden toerr og flassen.... og jeg kloedde til huden var ildroed.. huff.. aa naa er det blitt saa stygt mellom puppene. vet ikke hvordan jeg skal forklare... Har lest at det gaarr ann aa faa sopp mellom puppene... ? Hvilke symptomer faar man da.. ? Jeg foeler meg saa fuktig ofte mellom puppene..eller klam heter det vel.. nesten hele veien vil jeg si.. og viss jeg tar handa mellom og lukter paa den hehe.. saa lukter det litt rart ... ikke noe vondt eller noe.. men bare en klam rar lukt.. en veldig spesiell lukt.. Noen som vet hva dette kan vaere.... ? syns dette er ganske ekkelt =(
Fabelaktiv Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Hm.. jeg klør også litt men kan ikke si det virker samme som deg.. men jeg leste at man ikke skal klø altså - for da kommer strekkmerkene (men det driter man jo i når det klør) kontakt lege du - så får du godt svar
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2007 Huff.. har kloedd som en gal jeg.. og ser jo resultatet naa =( angrer sann.. ser stygt ut =( har nettopp vert hos lege idag.. men glemte aa nevne det.. kansje jeg kan nevne det til neste jordmor time..
Solskinnsjenta Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Kan høres ut som sopp ut ifra beskrivelsen din. Prøv å holde området tørt, slik at det ikke blir så klamt (lett å si - hehe) Bruk gjerne litt talkum mellom puppene. Ellers kan du ta det opp med legen din/ jordmor og høre hva du kan gjøre.
Fabelaktiv Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 bekymrer det deg mye så syns jeg du skal ringe legen din jeg.. men er du straks hos jordmor så kan du jo se det an.. leste at a-vitamin-syre krem kan fikse opp litt på utseende til strekkmerker eller lignende - spør legen hva han trur også kanskje du får en resept på det.. eller kanskje huden din bare er irritert og at dette kommer til å se flott ut om noen dager hvis det får ro??
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2007 Ja vet ikke hvordan jeg skal holde det toert heheh.. legge en klut mellom ?? hehe talkum... hehe. hva er det ? og hvor kan jeg skaffe det ?
Fabelaktiv Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Ser det tar tid med svar og du lurer vel så jeg kan fortelle deg at talkum er et veldig fint pulver - finere enn mel som du kan klappe på deg der du er fuktig. Folk bruker det ofte til små barnerumper og på bena.. eller mellom puppene.. det er til for å suge opp litt fuktighet og holde ting tørt du får kjøpt det på apotek (og kanskje andre butikker..)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2007 takk takk =) da kan jeg iallefall proeve dette i mellomtiden... saa faar jeg nevne det for jordmor.. takk for hjelpen =)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 Er relativt brystfager (les:kjempe pupper... 80 F) Har hatt samme problem, regner med at det kommer av at det er varmt og klamt. Jeg har smurt meg med sinksalve (sånn vi snart skal ha på stumpen til de små om de får sår ) og så har jeg byttet ut såpen og vasker meg med intimsåpe som er mer skånsom og har en bedre PH. Jeg har i utgangspunktet ikke for vane å dusje hver dag, men vasker meg nå uansett med klut for å holde det rent. Nå er jeg kjempe fin igjen Jeg tror ikke jeg har hatt sopp hvertfall, bare sår pga klima Lykke til
Audacious Angel Skrevet 12. april 2007 #10 Skrevet 12. april 2007 Prøv og føne tørt etter dusj, da blir du helt tørr. Ellers har potetmel samme funksjon som talkum. Jeg har også et stooore pupper problem ( 75 E, ikke lett å finne bh nei ) og jeg har en del atopisk eksem som nå har satt seg mellom og under puppene. Men det har hjulpet å sørge for at det er skikkelig tørt.
Gjest Ut på tur Skrevet 12. april 2007 #11 Skrevet 12. april 2007 Bolla og slasken... anbefaler deg Triumph bra BH i den størrelsen
Audacious Angel Skrevet 12. april 2007 #12 Skrevet 12. april 2007 Jeg har bare triumph bh!!! supre, og ikke altfor dyre. Men det er ikke overalt de har 75 E liten rundt og stor cup. Da jeg giftet meg i fjor sommer spanderte jeg en til 1000,- på meg selv, dener helt super. Veldig viktig for oss med større pupper og tenke på at det er bedre å bare ha et par gode bher enn mange dårlige, viktig med god støtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå