Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 hei alle sammen..... Ser at det er mange her inne som snakker om silikon... Lurer bare fælt på hvordan i all verden dette kan bli dekket av rikstrygdeverket eller lignende ? er mange som snakker om at operasjonene blir dekket... forstår ikke helt...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Lurer på det samme ja... ingen som vet ???
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Det blir vel dekket BRYST REDUKSJON dersom man har store helsemessige plager,,Nakke,rygg etc..Silicon dekkes vel kanskje hvis man har STORE problemer psykisk,men det har jeg aldri hørt om for å si det sånn...
♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Ja det har jeg også hørt at det blir... Men har også som HI skriver sett her inne at folk har skrevet at de fikk dekket det å legge inn silikon.... men hakke peiling jeg altså....
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Synes det virker rart...... Men kanskje dersom man har hatt bryst kreft???
♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Ja jeg også synes det virker veldig rart... Men det var en som skrev her inne at hun hadde fått dekket brystforstørrelse...... men hun skrev ikke noe mer.... men kanskje hvis det er medisinske grunner som at en er plaget med varig eksem eller at brystvortene " gnager " ? har vært borti en sånn pasient i jobben min som hadde store bryst der hun etter å ha fått barn ble plaget med at puppene hang lengre ned... Dette førte til at brystvortene som var ganske store gnagde på magen hennes og gjorde vondt... Hun opererte seg men vet ikke om noe ble dekket eller ikke..... Men synes helt ærlig at det høres rart ut !!! Men men....
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 kanskje man kan få dekket hvis man har operert bort pga (kreft)svulst...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå