Gå til innhold

Hva bruker dere til å pusse tennene babyene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min blir 10 mnd om en uke. Han har fått 6 tenner nå. Tenkte skal pusse tennene hans, hva bør bruker jeg til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefalte det i en tråd lenger ned også: vi har kjøpt fingertannbørste på babyshop (ligner en tykk kondom man trer på pekefingeren, med tannbørste ytterst). Med denne har du full kontroll, og jeg tror det er lettere å bruke denne enn en fargerik tannbørste som junior helst vil leke med. (Ingen tenner her, vi bare innfører tannpuss som rutine:)

Skrevet

Takk for svaret. Men hvor mye koster det egentlig? bare lurer på litt. Er det engangbrukt eller kan bruke mange ganger?

Skrevet

Billig!! 40kr, og den kan kokes. Er i samme materiale som de blanke smokkene (husker aldri hvilken farge som er silikon og hvem som er... ja, ikke sant, de gule smokkene..) og kan kokes. Holder derfor lenge, mye lenger enn en smokk, brukes jo så lite:)

Skrevet

vår har seks tenner:-) jeg bruker den juniortannbørsten med litt zendium tannkrem (ikke hver gang). Jeg pusser først og så leker han litt med børsten etterpå. Jeg syns det er viktig at han får følelsen med å pusse, vel leke da:-) allerede fra starten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...