temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 I dag kom den! Telefonen fra barnehagekontoret om at Theodor har fått barnehageplass og kan begynne med en gang! Det passer litt dårlig med tilvenning til uka, men uka deretter er vi klare!!!! YESS!!!!!!!!! Yippie!!!!!! IHaaaaaaaaa!!!!!! Tror de var lei av telefonen fra meg hver annen uke siden september i fjor jeg..... Tihi...
dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 hurra for barnehageplass!!! så fint!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2007 Ja, nå skal vi slippe å bo i bagger og poser mens vi flytter imellom svigermor og mamma ettersom hvem som passer....
La Perla Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Ååå, så deilig for dere! Husker godt den utrolige lettelsen man føler over en sånn gledelig beskjed!
Tiggywinkle Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Gratulerer så mye med plass. Deilig å få hverdagen på rett kjøl. Vi fikk svar i går og fikk plass til minstemann fra høsten:-)
Gummelillan Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 Så flott!!!!!!!!! Hipp hurra for Theodor og barnehagen hans ;-)
Ronja65 Skrevet 12. april 2007 #10 Skrevet 12. april 2007 Yippi...Endelig...Han kommer til å stortrives, go gutten:-)
Maud Skrevet 13. april 2007 #11 Skrevet 13. april 2007 Gratulerer med barnehageplass! Da blir livet med ett mye enklere. Hyggelig å se nicket ditt her igjen, lurte på hvor du hadde blitt av.
Trollmora Skrevet 13. april 2007 #12 Skrevet 13. april 2007 Grattis! Betyr utrolig mye å få en stabil ordning for de små gullene våre )
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 13. april 2007 ... har ikke så mye tid lenger... Dessuten er vi flere om beinet (dvs PC'en) og så er det vår... Det har vært mye stress rundt barnepass ol. Har også begynt intensiv slankekur. Går ikke an å sitte stille og dibbe da... Mye ute, lite stillesitting. Men det er hyggelig at det blir lagt merke til at man er borte. Er innom i ny og ne da, og det er alltid hyggelig!
phantomet Skrevet 13. april 2007 #14 Skrevet 13. april 2007 *hipp- hipp HURRA!* Gratulerer med barnehageplassen. Det var deilig for mammaen tenker jeg. Nå blir det endelig forutsigbare og rutinepregede dager for Theodor! Og mamma kan legge bort noe av stresset og engstelsen og være trygg på at gutten har det fint og stabilt! Klem klem
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 13. april 2007 Theodor har hatt det helt supert hos bestemødrene sine han... Siden pappaen jobber turnus og jeg bare 50% har det jo egentlig ikke vært snakk om så mange dager heller... Men uvissheten! og det å være avhengig av to damer som egentlig har nok med å ta vare på seg selv... Det kjenner jeg skal bli godt å legge bort. Og da kan vi kanskje for første gang be om barnevakt for å gjøre noe hyggelig, ikke bare jobbe...
Urtete Skrevet 13. april 2007 #16 Skrevet 13. april 2007 Så fint, så fint for dere, tonetrollet!! Det er så deilig å ha en stabil hverdag - spesielt for oss mammaer!;-)
Travelmor Skrevet 13. april 2007 #17 Skrevet 13. april 2007 Gratulerer, gratulerer, gratulerer. Nå har dere nærmest vunnet i lotto! Men det kan jo også være alle telefonene:-)
hypersusmor Skrevet 13. april 2007 #18 Skrevet 13. april 2007 Gratulerer så masse med plassen!! Samtidig er det ganske trasig at man skal føle seg som en lottomillionær når man får plass. Vi sitter på benken og venter på opptaket i juni - uten særlige forhåpninger om å være blant de heldige.
MAJA-67 Skrevet 13. april 2007 #19 Skrevet 13. april 2007 Hei tonetrollet ! Ja, det var koselig å se nicket ditt igjen (ikke at jeg er så aktiv selv da). Gratulerer med plassen, så deilig. Oscar har fått plass fra august og det gleder jeg meg til. Han begynte hos dagmamma i dag, så jeg håper det går greit i mellomtiden. Ikke for å være nysgjerrig, men har du lyst til å fortelle om kuren din? Jeg skal nemlig begynne som kursleder innen ernæring og vektreduserende kosthold og ønsker å høre litt om andres erfaringer. Forsøker også selv å gå ned noen kilo, men det går smått... Ønsker deg lykke til i alle fall !
turbomamma til 3 Skrevet 13. april 2007 #20 Skrevet 13. april 2007 Hei på deg trollet. Tusen takk for sist. Det var en kjempefin dag. Så supert at dere har fått plass i barnehagen. Det ordner seg for snille piker vet du. Gullklumpen min har også fått plass til høsten i den nye barnehage på Myrvoll, men jeg står på venteliste for å prøve å få plass i en av barnehagene i nærheten. Uansett så er jeg veldig glad for å ha fått en plass. Vi må snakkes en dag. Klem fra
Karomamma Skrevet 13. april 2007 #21 Skrevet 13. april 2007 GRATTIS, trollet! Så godt å ha det i boks
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 14. april 2007 Forfatter #22 Skrevet 14. april 2007 Grete Roede har funket på meg før, så jeg har funnet fram de gamle bøkene mine... Sist gikk jeg ned 37 kg og var nesten i mål da det plutselig skjedde altfor mye i livet mitt... Har gått opp 30 igjen (over 11 år). Denne gangen håper jeg å komme helt i mål og bli der! Men alle slankekurer/kostholdsprogrammer/leveregler er det de er og det er ikke trylleformularer... Kampen mot vekta er en livslang kamp for de av oss som har de "rette" anleggene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå