Gå til innhold

hvordan tolker dere mannen min?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har det kjempebra sammen, krangler ikke, sover tett inntill hverandre om natten, han liker å kjenne spark fra maven og gleder seg veldig til å bli pappa.

 

Han har også forandret adferd noe veldig, og jeg forstår ikke det helt. Er han også "gravid"? Eller er han, skrekk og gru, utro? Jeg kan egentlig ikke få meg til å tro det, men signalene er jo så "typiske".Han har plutselig begynt å trene med personlig trener, etter årevis som sofagris. Han har kjøpt seg nye klær i en helt annen "penere" stil - han som hater shopping. Nå kommer jeg hjem fra jobb og istedet for den slitte joggebukse-mannen min, møter jeg en pent kledd fyr! Men "verst" av alt: vi har ikke sex lenger. Bare 1,5 gang siden jeg ble gravid, og det er ca et halvt år siden (!).

 

Jeg har spurt ham om det, han sier det er en midlertidig greie pga mye stress og press på jobb for tiden. Jeg mistenker nå at det er fordi jeg er gravid, tror han synes det blir for rart å kjenne på babyen sparke og så ha sex etterpå eller noe sånt....? Men han har også sagt at han synes jeg er vakrere nå enn noensinne, og han er en typisk mannemann som ikke lirer av seg komplementer særlig ofte, og han er blitt veldig kosete med meg: liker å ligge tett inntill og sånn, men altså NULL sex, heller ikke noe som er i nærheten...

Jeg synes det er litt ille om vi ikke skal ha sex ut svangerskapet, da ser det ikke lyst ut for småbarnsperioden etterpå heller.....

 

Hadde vært godt med svar fra noen menn som vet hvordan menn er.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Hvis han har begynt å trene, og har begynt å se at han ser bedre ut, er det vel morsomt for ham å kjøpe seg noe nytt.

Han vil vel kanskje bare ta litt vare på seg selv.

 

 

Skrevet

jeg vil ikke lage uro i forholdet men da min x-mann begynte slik så viste det seg at han var utro mot meg..

Skrevet

Har du pratet med ham ang sexen? Her i huset veksler vi litt på å ikke ha lyst, og som regel er det pga trøtthet eller at han ikke vil pushe meg (har endel smerter). Men det er viktig å kommunisere sånn at vi damer ikke begynner å tolke ting annerledes (elsker han meg ikke, tenner han ikk epå meg, er han utro??). Selvfølgelig kan ikke jeg vite om han er utro eller ei, men dere må uansett prate. Og det er nok enklere å snakke om sexen enn å spørre ham om et eventuelt utroskap.

 

Samboeren min har alltid holdt seg i form, men han ble enda flinkere etter at jeg ble gravid. Dette kommer av to grunner. Det er hans lille utflukt - han får komme seg ut av huset, får brukt kroppen, tømt hodet, og også kommet seg litt bort fra meg. Jeg kan nok være krevende til tider, som de fleste gravide kvinner, og han trenger litt luft + at det er HANS greie. Den andre grunnen er nok mer ubevisst, men han er jo blitt mye mer beskyttende overfor meg, og jeg tror at han gjennom trening gjør seg mer rustet til å beskytte meg og barnet.

 

Vet ikke om dette kan hjelpe - dette er uansett mine erfaringer. Det er du som kjenner mannen din best, men du må prate med ham! Ellers kan du bli smågal av å undre, tolke, analysere... Lykke til!

Skrevet

hva sier magefølelsen din da? det er du som kjenner han best....

Skrevet

For min egen del, så har jeg stort sett alltid lyst på sex. Gravid eller ikke.

 

Hvorfor han har endret seg kan jo være mange årsaker, og sexlysten kan dale for mange, når det er et barn i magen. Det viktigste uansett er at du spør ham, at du forteller om din uro og at du har lyst på å få deg litt av den nye pene mannen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...