Gå til innhold

Hvis barnet deres fikk bestemme.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere hatt til middag?

Vi endte opp med pannekaker, da vesla fikk bestemme i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun får ofte komme med forslag; pannekaker, pølser og pizza er favoritter! Hun ønsker seg nachos hver lørdag, og sist hun var med i butikken ville hun ha seibiff!

Skrevet

Yngste: Vet jeg ikke, men hun hermer jo alltid etter storsøstrene...

Mellomste: Grøt, evt pannekaker

Skrevet

ble ikke ferdig...

Eldste: Chili con carne (eller "mat med bønner" som hun sier), evt pannekaker med tomatsuppe ved siden av

Så for å tilfredstille alle har vi ofte pannekaker en dag i uka.

ellers er taco/tortillaer veldig populært (så populært at det kalles "husets spesial" av mine foreldre, så enkelt når vi er mange)

Hjemmelaget pizza vil de ofte gjerne ha (selv om det er sjelden de foreslår det selv, men alle sier ja hvis vi spør)

Skrevet

bare hvitløksbag:=)

Skrevet

eldste har ofte foreslått spinatsuppe når han har fått spørsmålet - yngste er litt liten enda til å svare ordentlig...

Skrevet

vist min 8 åring skulle bestemme måtte vi hatt ostesnitzler hver dag. 3 åringen min hadde valgt fiskeboller i hvit saus eller pannekaker. 2åringen min hadde valgt lasange eller pasta.1 gang i uken for alt dette her,Det er jo rom for noe jeg og min mann og liker.hehe og da har jo en hel uke plutselig gått.

Skrevet

da ville det blitt pizza,pannekaker,mousakka eller fiskeboller

Skrevet

Hvis min datter på tre fikk bestemme hadde det vært pannekaker eller bare smør.

Hvis min sønn på fem fikk bestemme hadde det vært ketchup. Og kanskje litt pølse ved siden av.

Jammen bra det er jeg som bestemmer.

Men et lite tips på tampen: jeg lager ofte pannekaker til ungene,men de er uten sukker og så bytter jeg ut litt av hvetemelet med 1-2 dl havrekli. Nystekte pannekaker smaker godt uansett- og da kan vi ha det ofte likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...