Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 er det nåken andre eller er det berre meg røyker 3-4 røyk i mnd. er nå 18 veker...så 4 mnd.
*Biola* Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Hvorfor 3-4 røyk i mnd? Kan vel ikke være så vanskelig å kutte 3-4 røyk i mnd?! Jeg har selv kuttet helt ut ..
*Biola* Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 forstår godt at det er kos, savner det veldig selv.. men jeg vil ikke utsette barnet mitt for dette.. Alle vet jo dette er skadelig. Man må jo ofre litt når man skal bli mor. Barnet alltid først!!
Caelyn Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Jeg for min del synes røyk lukter så forferdelig nå at jeg tror ikke jeg hadde greid å ta en hel røyk. Sluttet den dagen testen var positiv, men etter kvalmen ga seg og formen kom tilbake fikk jeg røykesug. Kjøpte en 10-pakning, tente en røyk, kastet den i avsky og har ikke hatt noe særlig problemer etterpå. Røykpakken jeg kjøpte ligger her som en motivasjonsfaktor og seiersfølelse Fordi jeg IKKE rører den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå