Maud Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Han får testet det fra utsiden, ikke innsiden... Han har i flere dager gått rundt med et perlekjede storebror lagde da han var yngre. Nokså langt med strikk inni. Tidligere i dag snublet han i det i gikk på hodet i gulvet. Da ble det lagt bort. Nå stupte han ut av sprinkelsenga. Så det ikke, men antar at hodet traff gulvet først. Nå er det nok for i dag! Hodet er tilsynelatende helt, men det må jo være grenser for hva det tåler. I natt sover nok ikke Maud så godt, har skrekken for hjernerystelser og det som verre er... :-(
dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 ååå lille dunkevenn, kanskje han er i klubben vår, vi samler nemlig på blåmerker og sår, men det å samle på kul i hodet er kanskje litt drøyt eller??? tror du han rett og slett kan ha dunket på seg alvorlige ting altså? du får legge ham på en madrass ved siden av sengen din så kan du ialle fall duppe av litt sånn innimellom. God bedring, og klem til liten gutt fra meg
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Høres ut som Theodor det der.... Det dunket når hodet treffer gulvet.... Jeg blir kvalm bare ved tanken! Lurt å følge med!
♥Snulder Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Huff da... Godt de tåler litt disse små! Du får legge masse mykt rundt sengen hans... Husker jeg måtte kle golvet med madrasser og dyner da eldstemann var liten!
Superlis Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Utrolig hva sånne små må tåle,i forgårs hadde minsten her en sånn dunke hode dag:( Det går som regel veldig bra,men pyton er det!!
Gjest Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Off.....forstår hvordan du har det, har en apekatt her også virkelig fårr træler i hode.....tilogmed krem fra legen bruker vi for å få ned blosamlingen i kulen ....hm,,,,,,,,
Tiggywinkle Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Toåringen her går også stadig på hodet. Hun er en liten Pippi som hopper og spretter hele tiden...men ikke kjekt når de går på hodet nei. Hjernerystelse er skummelt..med storebror hadde vi en natt på sykehuset pga hjernerystelse da han var ett år eller to. Sjekk ham et par ganger i natt så bevarer du roen...:-)
belli72 Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 Huff - kjenner meg så godt igjen! Det er ikke måte på hvilke påkjenninger disse små, spesielt guttehodene, skal utsettes for... For noen uker siden fikk min toåring en kjempekul i pannen som beveget seg nedover slik at han ikke fikk opp øyet dagen etter! Skikkelig skummlet, men det gikk bra! Og det går som regel bra! Håper du sover godt og at alt er vel i morgen!
Ronja65 Skrevet 12. april 2007 #10 Skrevet 12. april 2007 Thyra krabbet et godt stykke opp i trappen med lue, jakke og en apelsin her om dagen. Mamma skulle bar opp og hente noe, for vi gikk ut en tur:-( For jeg rakk og reagere så sa det bare, dunk, dunk. Mens, stakkers meg og storesøster ser på. Har bodd sammen med en ambulansesjåfør en gang i tiden. Han sa at så lenge ungene skriker med en gang, så går det som regel bra. Men jeg må innrømme at jeg sjekket pupillene hennes flere ganger. Men hun var helt ok. og de var helt like. Forskjellige størrelser på pupiller når man lyser inn i øya, kan bety blødning visst nok.
Maud Skrevet 13. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. april 2007 Det gikk bra. Jeg vekket ham to ganger i natt for å sjekke om han ga god kontakt. Ikke noe problem. "Mamma, vann" og så smokken og sove videre. I dag var han sitt vanlige blide meg. Det gikk bra denne gangen også!
Trollmora Skrevet 13. april 2007 #14 Skrevet 13. april 2007 Så bra da. Ekkelt det der når de slår seg sånn atman må vekke om natten for å skjekke at de er helt ok.
phantomet Skrevet 13. april 2007 #15 Skrevet 13. april 2007 Stakkars lille vennen som får brynet seg... Det går heldigvis bra de aller fleste gangene barna faller og slår seg, men det er aldri gøy. Hverken for barn eller mor! Glad for å lese at det gikk fint for storebror denne gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå