Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Mannen min utnytter enhver anledning til å komme seg vekk fra meg og babyen og bruker heller tid på venner og hobbyer enn på oss to:-( Han sier at han har fått nok med dårlig søvn, masse forpliktelser og babymas i de første 8 månedene og nå føler han at han må ha tid for seg selv og komme seg ut. Han har ikke skiftet bleia på henne siden hun var 4 måneder!! Det som enda verre er at mine foreldre er utrolig flotte besteforeldre og stiller opp, da ser han sitt snitt til å komme seg unna da babyen har det fint med besteforeldre. Jeg hater ham for dette og føler meg så alene av og til. Hvordan er deres menn med barn?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver om mannen din. Da min samboer ikke heller er så interessert i vår datter.. Har nesten gitt opp og prate med han om det. Han mener at han gjør mye med henne. Det er jeg som gjør så å si alt med henne.. Velger å være anonym i dette innlegget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå