Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Helsesøster hos oss prater om andre hun møter. Hun baktaler andre mødre som ikke får ting til, eller at de er for hysteriske. Hun pekte på en dame med en baby i går til meg (ut gjennom vindu) og sa at hun der er så hysterisk fordi babyen hennes ikke har lagt på seg nok, og så tilføyde hun at babyen hennes er til og med stor!! Hjelpes min - hva sier helsesøster om meg tenker jeg!?! Trodde slike folk har taushetsplikt jeg!!! Jeg skal hvertfall ikke gå dit mer enn nødvendig, og ikke si mer enn jeg må i forhold til min egen lille guttebaby. Huff'a meg!!!
Winterlady Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Hun har taushetsplikt ja, herregud er det mulig..!! Ville sendt brev til kommunens helseetat/kommunelege og sagt fra.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Det er det værste jeg har hørt! Ville meldt i fra
Murmeline Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Herregud, er det sant? Meld henne til Fylkeslegen, dette er brudd på en hel masse regler!!!!!!!
Hannahs-mor06 Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 klart hun har taushetsplikt!! hadde meldt fra om jeg var deg..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Ja,meld ifra! Sånt er ikke lov!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå