Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Bodø skal vistnok ha full dekkning. Ordføreren var i avisa for noen uker siden og sa at alle skulle få plass i år. Så vi venter i spenning:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Stor-Elvdal har full dekning, men her er det ikke lett å få jobb...
Har to godgutter! Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Oppegård (rett utenfor Oslo) har full dekning - attpåtil ledige plasser:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Er ikke du Drammensfrøken?? I så fall trenger du ikke flytte så langt. Er visst fortsatt plasser i Asker... Fett for oss som bor i Bærum liksom!!! ;P
Murmeline Skrevet 12. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2007 Oppgård, here I come! Haha, trenger bare å overtale gubben... Er ikke Drammensfrøken lenger, bare vanker litt med noen av de. så Asker blir nok altfor langt. Er trist, når man nesten får lyst til å flytte pga slike ting.. Hvordan er det i Bærum da? Ille?
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 pr 7.feb er det 885 født i 2006 som ikke har fått plass, 73 i området vi bor, men 2.opptaket har ikke vært ennå... så vi lever i håpet! eh... Var vel 1000 totalt i fjor som ikke fikk plass, asker var det full dekning! Landets rikeste kommune, meg midt i ræva!!!
Murmeline Skrevet 12. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. april 2007 Huff... Ja, vi bor i en kommune som ser rik ut på utsiden, bra næringsliv osv, men kommunen har visst mye gjeld, så bygger ikke bhg, skal bare spare penger. Det er vel kanskje litt andre ting Bærum er mer kjent for å være rik på, hehe... Når jeg tenker på Bærum tenker jeg ikke: det er sikkert et bra sted å bo med små barn, tenker vel mer at: det er et bra sted å bo hvis man er mann med pondus, over 40, porche i garasjen osv... Litt mannsdominert altså? Slik er det her hvertfall, mannsdominert.. Bare ingeniører, lite rom for kvinner og barn.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #11 Skrevet 12. april 2007 Her i området er det bra - kom, kom! Vi søkte i tre kommuner: Tysvær, Karmøy og Haugesund, og har fått plass i alle kommunene!! I Haugesund søkte vi faktisk etter at fristen var gått ut også... (Har hørt om andre som ikke har fått plass, men det kommer vel an på hvilke barnehager de har søkt på.) Vi takker nok ja i Tysvær, fordi det er her vi bor.
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. april 2007 #12 Skrevet 12. april 2007 Nei, er ikke akkurat kommunen for folk i etableringsfasen, nei! Men du må ikke være mann i 40 årene med porsche heller. Holder langt med SUV gjerne Volvo sin!! ;D Lurer på hvor mange det finnes av de her nå, as!! Er tett av dem! Børs traktor!! Men dog, jeg trives i kommunen min, er langt fra det som assosieres med bærumsfrue! ..men vil ha plass i bhg for det, altså!
Murmeline Skrevet 12. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 12. april 2007 Din.-...... bærumsfrue!!! Hihi... Børstraktor, haha, den var god. Nei, takke seg til Pamperstralle;) Du får nok flytte til Asker da ser du. Kanskje jeg burde bli alenemor? Kanskje jeg blir prioritert da? Huff... Dårlig humor i dag..
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 12. april 2007 #14 Skrevet 12. april 2007 Ja Elendig mamma, du får ta med deg Elendig Pappa og lilletøtta hit til Tromsø :-) Her skal det bygges 4 bhg iløpet av året (firmaet sambo jobber for skal bygge de) + at det er gode odds for plass utenom det også. Hihi
Murmeline Skrevet 12. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 12. april 2007 Nja, skeptisk... Tror ikke jeg hadde overlevd en vinter i mørke:( Så bra at det bygges 4 bhg da, er faktisk utrolig i min målestokk! Har du fått plass enda?
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 12. april 2007 #16 Skrevet 12. april 2007 For ikke å snakke om at vi hadde 1 meter snø for 2 dager siden. Dere har vel hatt vår i en mnd snart :-) Svar skal komme i postkassa iløpet av april, så vi venter i spenning... Søkte i begynnelsen av november, så jeg bør vel ligge passelig langt fram i bonken i forhold til andre som skal ha plass fra sept/okt:) Har du fått avslag? Eller bare regner du med å få det?
Murmeline Skrevet 12. april 2007 Forfatter #17 Skrevet 12. april 2007 1 meter snø??? Får dere gratis lysterapi og psykolog, eller må det betales selv? Uff, dårlig humor i dag, eller kanskje det ene vinglasset har gått rett i toppen? Mmmm, vin er nam... Ikke svar enda nei, da skjønner jeg at du er spent! Trodde ikke det hadde noe å si når man søkte? Her kunne vi ikke søke før i feb tror jeg. Krysser fingre for deg:) Vi har fått et stort og rungende NEI ja. Men er jo rullerende andreopptak, så stadig muligheter sa damen på teite bhg-kontoret. Og det bygges visst midlertidige plasser på spreng. Eneste jeg stiller meg kritisk til er hvordan de skal løse det padagogiske, de passer jo ikke seg selv heller.. Kanskje tryggere med en helt fremmed dagmamma likevel? Hm...
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 12. april 2007 #18 Skrevet 12. april 2007 Haha. Tipper det er vinglasset som har gått rett i fletta Men enig, vin er naaam. Skal på vinkveld på lørdag, jeg. Juhu Vi burde hatt en sydentur på blåresept. Minst. Jeg fikk beskjed av mamma å søke i full fart, for da lå min søknad foran andre som fikk på samme tid. Vet ikke jeg, gjorde bare som mamma sa. Hehe. Midlertidige plasser ja..... Hm... da er det nesten slik at fremmed dagmamma høres litt bedre ut. Eller, iallefall så står de rett ved siden av hverdandre. Skal ikke være lett det her. Teite Halvorsen!
Murmeline Skrevet 12. april 2007 Forfatter #19 Skrevet 12. april 2007 Fordømrade schtttteike Halvorschhen! Ikke vin rett i fletta her nei!!! Hihi... Syndetur på blå resept hadde vært noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå