Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Er dette noe som forekommer ofte?? og hvordan er det... Var på do, tørket meg og skulle til å gå ut, da jeg plutselig følte at det rant...tørka meg, å papiret var bløtt, var mye tynnere enn utflod...kan det være fostervann??? dette har skjedd meg 2 ganger denne uka... Noen som har opplevd det samme???
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Har ikke opplevd noe sånt. MEN, synes du skal ringe legen i morra tidlig å få sjekket det. For om det skulle være fostervann som lekker er det en infeksjons-fare. Lykke til.
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Hei:) Hvor langt på vei er du? Jeg hadde følelesen (har det fortsatt til tider) av å lekke fra uke 18. Truseinnlegget var klamt (ikke vått) og jeg var konstant våt nedentil. Kjentes som om det rant av meg til tider. Det var ikke utflod mer vann. Ble kjempe redd og dro til jordmor. Hun forklarte at det var ytterst skjelden å lekke fostervann, men at det var veldig vanlig med økt utflod, gjerne vannaktig... Det kunne f.eks samles opp litt væske (tynn utflod) i skjeden når en satt, og når en da reiste seg ville det føles som om det rant. Dette var helt normalt. Jeg var veldig bekymret leeeeeeeenge for å lekke fostervann, men har nå slått meg til ro med at det bare er vannaktig utflod. Ta kontakt med jordmor eller lege, så får du nok ro i sjelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå