Lillegutt 17 july 06 Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Lillegutt blir 9 mnd neste uke og de siste dagene har han blitt skikkelig mamma dalt. Jeg mâ vaere i samme rom som han eller sâ hyl skriker han. Helst skal han sitte pâ fanget. Han var jo ikke sânn fôr? Er det noen som har samme erfaring, Hvor lenge varer det. Burde jeg la han skrike litt eller helst vaere la vaere? Hva skjônner de egentlig? Han har ogsâ blitt skikkelig trassig i det siste. Huff dette var nytt for meg.
Lykkepiller Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Ja, det er sånn her også! Har vært sånn i en ukes tid nå... Vet dessverre ikke hvor lenge det varer. Hun er åtte måneder og litt... Når hun ligger på gulvet og hyler etter meg svarer jeg henne men jeg løper ikke dit med en gang. Som regel går det over etter en stund. Det er verst hvis hun er trøtt i tillegg. Jo mer man lar dem sitte på fanget jo verre blir det sikkert. Hun har også begynt å åle etter meg og henger seg i beina mine, hehe... Virker som de skjønner en hel del ja. Lillejenta åler seg av gårde i full fart mot plantene mine samtidig som hun ser på meg og flirer! Er ikke det trass så vet ikke jeg...
♡ A & E ♡ Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 som å lese om gutten vår! bare jeg skal på kjøkkenet (åpent kjølkken!) så griner han, kommer etter og vil opp. vil ikke leke alene heller! blir jo smigret men kan jo ikke gå rundt å bære på ham heller!! 17. juli 2006 er en fin dato, da kom vår gutt og
Winterlady Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 He he, sånn er min datter på snart 7 mnd også. Men det holder for henne at en eller annen holder og ser på henne- det må ikke være meg som er der. Men å sitte med ryggen til på PC mens hun ligger på matten sin, eller gå ut av stuadøra eller på do..nei det er ikke lov. Har lest at barnepsykologer sier at fasen går mye fortere over dersom man gjør sitt beste for å vise at man er der, og ikke lar barnet skrike for mye. Den fasen går nemlig ikke over før de føler seg sikre på at de ikke blir forlatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå