Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden min har sove i hele dag. Han har fått mat kun to ganger i dag. Har prøvd å vekke han, men han lar seg ikke vekke. Er det vanlig at de har sovedøgn akkurat som økedøgn? Han er ti uker gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aldri hørt om sovedøgn. Men de siste 3 dagene har jeg opplevd akkurat det samme med snuppa mi -ho har sovet i ett sett! Ble bekymra jeg, for det var jo ikke måte på soving. Ble redd ho var syk -selv om ho er i strålende humør de korte øøyeblikkene hun er våken. Så jeg prata med naboen min som er barne-lege, det er så greit å spørre han om alt mulig... (stakkar!)

Han smilte og sa at slike dager skulle nyyytes! Visstnok like normalt som noe anna, og helt i orden!

Hedda er 9 uker idag, så de er jo ganske like i alder.

Skrevet

Gutten min hadde også sovedager på den alderen der han var våken 2 timer i løpet av et døgn. Han hoppet ikke over måltider da, men han spiste i søvne.

Skrevet

Har nettopp fått i han to fulle pupper nå, mens han delvis sov. Det er jo igrunn bare til å nyte ja :) Takk for beroligende ord!

Klem

Skrevet

Hadde det slik med snuppa mi også. Hun sov 22 timer på et døgn i blant..! Men fra ca 3 mnd alder endret det seg. Nå sovner hun åtte om kvelden og våkner halv sju, og sover kun 2 timer i mellom der..så nyt det mens du kan ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...