MammaDilla Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Poden min har sove i hele dag. Han har fått mat kun to ganger i dag. Har prøvd å vekke han, men han lar seg ikke vekke. Er det vanlig at de har sovedøgn akkurat som økedøgn? Han er ti uker gammel.
En liten mamma Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Jeg aldri hørt om sovedøgn. Men de siste 3 dagene har jeg opplevd akkurat det samme med snuppa mi -ho har sovet i ett sett! Ble bekymra jeg, for det var jo ikke måte på soving. Ble redd ho var syk -selv om ho er i strålende humør de korte øøyeblikkene hun er våken. Så jeg prata med naboen min som er barne-lege, det er så greit å spørre han om alt mulig... (stakkar!) Han smilte og sa at slike dager skulle nyyytes! Visstnok like normalt som noe anna, og helt i orden! Hedda er 9 uker idag, så de er jo ganske like i alder.
Mammaja 120107 Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Gutten min hadde også sovedager på den alderen der han var våken 2 timer i løpet av et døgn. Han hoppet ikke over måltider da, men han spiste i søvne.
MammaDilla Skrevet 12. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2007 Har nettopp fått i han to fulle pupper nå, mens han delvis sov. Det er jo igrunn bare til å nyte ja Takk for beroligende ord! Klem
Winterlady Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Hadde det slik med snuppa mi også. Hun sov 22 timer på et døgn i blant..! Men fra ca 3 mnd alder endret det seg. Nå sovner hun åtte om kvelden og våkner halv sju, og sover kun 2 timer i mellom der..så nyt det mens du kan .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå