plutseligbolle Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Har sf-mål ganske langt over normalen pga litt mye fostervann. Er ikke spesielt stor fra før, bare 163 høy. Har 11 dager til termin i dag. Det kjennes ut som om magen skal sprenges, den er helt stram og hard hele tida. Uhu. Tenk om alt det vannet kunne komme ut snart! Og gjerne ta med seg lillejenta mi. Hva ville jeg spørre om? Nei, jeg ville bare klage litt. Men hører gjerne fra andre i samme situasjon. Er vanskelig å få gjort noe fornuftig med en sånn sprekkeferdig mage!!!
Mirakelungen Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Skjønner deg godt men, bit sammen tennene det er ikke mange dager igjen til den store dagen:)
2 gutter og 1 jente Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Akkurat det samme her! Er 160 cm og magen er konstant hard. Det er jo ikke direkte vondt, men det er jo veldig ubehagelig... jeg har 17 dager til termin, og det skal bli godt aa faa litt plass i magen igjen. Alt er max i press der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå