Gå til innhold

8 kynnere på 20 min....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke unormalt mye det???? Er tross alt i uke 35... Og nå begynner de å bli "vonde" i tillegg....

Helt til nå har de bare vært slik at jeg kjenner magen stramme seg, men nå er det direkte ubehagelige. De varer alltid 30 sek. +/- ... I tillegg har jeg hatt noen skikkelige stikkinger i "mens magen" (bare et par)

Sist hadde jeg knapt kynnere og ihvertfall ikke slike stikk i magen..Så akkurat nå føler jeg meg litt førstegangs.... =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kynnere holder seg jo jevnt hele veien(når det gjelder smerte) mens med rier øker de

Skrevet

tja jeg har kynnere mer eller mindre hele dagen:) Heldigvis er de ikke like smertefulle som ekte rier. ta degen varm bad/dusj, hjelper for meg:)

Skrevet

Ja, får prøve å ta en varm dusj... Jeg vet ihvertfall at dette ikke er rier, så vonde er de ikke, enda... hehe...

Regnet med at det var normalt, men jeg har bare ikke hatt de så hyppige før.

Takk for svar, jenter =))

Skrevet

jeg fikk beskjed av jordmor at hvis jeg fikk vonde kynnere sånn ca vært 6-7 min så skulle jeg ringe på føden og høre med de. har vært mye plaga med kynnere. og mamma hadde ikke rier med meg, bare litt vonde kynnere som kom vært 2 min da hun begynte og ane at det kunne være noe. jeg ville kanskje ringt de jeg bare sånn for å høre for sikkerhetskyld. håper det går fint med deg da :)

Skrevet

Helt normalt det HI.. Spørte legen min om det samme for blei nesten litt redd.. hadde kynnere konstant i nesten to timer.. men det var ikke farlig el noe på gang... Tror det varierer mye fra person til person.. noen har ikke kynnere en gang.. kunne ønske jeg var like heldig som de da:)hehe

Skrevet

Nå har det heldigvis roet seg litt... Er vel 20 min siden siste kynner. Men skal ta den dusjen etterpå likevel.

Forrige fødsel startet med vannavgang og jeg fikk rimelig heftige rier etter en liten stund ( alt var over på 5 timer) Så jeg skulle vel kjenne igjen riene vil jeg tro!

Det er nok også litt tidlig at ting skal sette igang også nå, selv om jeg har født tidlig før... Skal gå til ihvertfall uke 38, har jeg bestemt hehe =))

Skrevet

Hm, syntes det hørtes rart ut når anonym sier at rier blir vondere, mens kynnere holder seg jevne hele tida. IKKE sånn jeg opplever dem i alle fall!

Skrevet

En oppdatering:

Var på kontroll i dag og selv om jeg er andregangsfødende, så sa jm at hodet har festa seg... (i uke 35+3) Ble veldig overrasket selv egentlig, for det hadde jeg ikke ventet. Da sa også jm at det jeg haddde i går, med de voldsomme kynnerene og stikkene i magen, var sannsynligvis det at hodet festa seg.

Jeg har tidligere blitt fortalt at man kan ikke kjenne når hodet fester seg, men nå vet jeg av erfaring at dette ikke stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...