Gå til innhold

Spørsmål... håper noen kan svare....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis vi hadde sex fredag og mandag, og jeg ikke har hatt EL før i dag (trodde kanskje den skulle vært i går, men er litt usikker siden jeg har fått litt utflod i dag), er det da fortsatt håp om å være gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sædcellene lever fra ca 2-6 dager, alt ettersom, så dere er fortsatt med i spirejakten, selv om sjansen visstnok er ALLER størst dagen før og på selve EL-dagen.

Lykke til iallefall!

Skrevet

Hmmm.... jeg får ikke opp svaret fra Frøya79..... Noen som vet hvorfor?

Skrevet

Sv: Spørsmål... håper noen kan svare....NYTT 18:52 12.04.2007

Sædcellene lever fra ca 2-6 dager, alt ettersom, så dere er fortsatt med i spirejakten, selv om sjansen visstnok er ALLER størst dagen før og på selve EL-dagen.

Lykke til iallefall!

Frøya79

Skrevet

Tusen takk begge to, nå kom det opp alt sammen :-D

Takker for svar, og håper masse... og håper jeg slipper å bytte antibiotika til en som gir økt fare for abort... noe det dessverre ser ut til at jeg kanskje må :-(

Vel, krysser fingre for meg selv jeg... :-)

Skrevet

Jeg hadde kun sex på en mandag, og EL på torsdag. Nå sitter jeg her med en positiv test, så da må jeg vel si at det er mulig :o)

Lykke til!!!!

Skrevet

Ja, da er det bare å håpe litt ennå da, men som sagt er det store sjanser for at jeg må på en antibiotika som øker sjans for abort, så da er det vel ikke så farlig uansett denne mnd.. får satse på neste....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...