Gå til innhold

Deppa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut at samboer har møtt sin eks i det skjulte og løyet for meg. De hadde vist ikke gjort noe annet enn å snakke, men jeg er drittsur og lei. Har lyst å kaste han på dør. Hvorfor er menn slik, helt uten å tenke på konsekvensene.. Han er selvsagt lei seg og sier at han ikke skulle ha gjort det, men det er bare det at han gjorde det og i tillegg løy for meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal ikke være enkelt.Kanskje de hadde noe uferdig med hverandre og gjøre.Slik at de snakket om det og få det ut av verden slik de kunne fortsette med hver sitt?ikke vet jeg.Men dårlig gjordt av han og ikke si noe til deg.Men kanskje han viste at du ville bli lei deg osv.

Menn er bare slik!!

Skrevet

ja menn er rare... ikke tvil...men du må jo tro på at de bare har snakka...å ja ikke pent å lyge...men tror du han kommer til å oppsøke henne i gjenn?????

noenganger må vi bare legge sinnet tilsiden.....sier ikke at det var pent gjort ..å klart det sårer...

å litt skal han krype..men har du spurt hvorfor han gikk til sin x??

Skrevet

Vanskelig siyuasjon nå i akkurat din situasjon, det var dumt at han ikke var ærlig å sa ifra slik som var, det pratet er jo ikke feil å prate med sine exer, det er bare det at holdt det hemmelig for deg. Det beste er at dere får pratet ut om dette.Så du ikke blir skuffet igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...