Gå til innhold

Jeg har blitt tante idag!!!:)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til ei lita skjønn frøken på 49cm og 3175g. Såå søt da! Og så var hun så lik min sambo. hehe. Har kanskje noe med det at faren til jenta er broren til sambo;) Men kanskje jeg har fått et lite hint om hvordan jenta vår vil se ut da...;)

Svigerinna mi fødte 2 uker før tiden. Er spent når det skjer her i gården da. Men alt ble liksom plutselig så mye mer virkelig når hun plutselig har fødd.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Det er så morro når man man er gravid selv. Ble tante selv for snart 4 uker siden, til verdens nydligste gutt ;)

Skrevet

Jippi Jippi Håpp Håpp

Hei Arina. Gratulerer så mye!!!!!

Kjæm mæ ikke på msn i kveld så æ får gratuler dæ her på BiM.

Itj læng ijæn no:)

Skrevet

gratulerere som tante!

Skrevet

Kjæm mæ itj inn æ heill. Bra d itj e bære her da:p Takker forrestn! vart jo så gla vettu. Åsså så fin ei veitj da. Nyydeli!

Trur du farsken itj æ fekk feil lønn idag å da??!!!! Itjnå etterbetaling!! *grr*

Skrevet

Fer nå grådiponga! Ja, tolmodighet e en dyd. Man får håp dæm dukke opp litt brennkvikt.

Det rare e at samboern sitt 3 meter unna på den stasjonære pc`n å kom sæ inn da vi logga på tilnærmet samtidig!!!!??? Skjønn itj nå æ..

Skrevet

Ja søkki, du ska tru æ vart sint da æ sjækka konton i mårrest. Å da va d bære å ta telefon fatt igjen da, å klag. Men sjølsagt haddn fri hainn æ skoill snakk me. Men fekk da snakka me nånn læll. Ferr æ ska ha pængan min, å dæm ska ordnes fort!!

Ja skjønne itj koffer d itj funke no da. Men deinn e litt sånn klikk av å te derre msn..

Vorre på shopping idag da?

Skrevet

Jeg ble også tante i dag! Gleder meg til å se babyen. Nå tenker jeg enda mer på min fødsel og ser fram til å bli kvitt magen!

Skrevet

Gratulerer som tante, Kaktus:) Får sikkert litt oppmerksomhet du også når du drer på barselsbesøk..men stoor mage og snart termin..

Joda, Arina. Fikk da shoppa litt da vettu. Mæsta skjækka utvalget å prisa. Ressa har da My bra! Men det bli bytur å ja. Må få me mæ Famefotograferinga en tirsdag tenkt æ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...