filijokus *fødeklar* Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 ..jeg sover såååå dårlig om natten. Vanskelig å vri på seg, og når jeg ligger i en stilling for lenge så våkner jeg. Noen som har noen tips? Føler at jeg skviser magen uansett hvordan jeg ligger..Ikke behagelig.
tanyathe Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 jeg hadde det på samme måte, men fant ut av, prøv og ligg på ryggen, luft sengetøyet hver dag og ha det kaldt i rommet..
Mirakelungen Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 jeg bruker fire puter en mellom bena, en under maven, en under rompa/låret og den siste har jeg under hodet. jeg ligger kjempe godt jeg
filijokus *fødeklar* Skrevet 12. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2007 Finnes det ikke en sånn litt bananformet støttepute til å ha under magen også? Har dere hørt om en sånn og hvor man kan få tak i den... Skal prøve med pute mellom bena..
Gjest Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Hvis du føler ubehag i forhold til klemming av magen vil jeg absolutt anbefale en liten pute under magen, når du ligger på siden. Da kan det være at du føler at du velter bakover men da dytter du en pute bak i korsryggen/rompa også.. Jeg ligger med to puter mellom bena pga bekkensmerter, en stor pute under bena pga vann i bena, og tre puter under hodet pga halsbrann. Føler meg som prinsessa på erten:))) Våkner allikevel etter 1-3 timer for å bytte side å sove på samt tisse litt. Er slitsomt men rpvøer å tenke at jeg forbereder meg til nattamming... og er nå gudskjelov i perminsjon slik at jeg kan hvile litt på dagen også.. Lykke til med søvnen
babybooooom-OG Alisha babyen.. Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Fy som jeg kjenner meg igjen..har sovet så dårlig i det siste... Synes liksom ikke det er noen gode stillinger og ligge i... Er konstant trøtt hele dagen istedet, og må ta meg en lur titt og ofte. Merker det går utover humøret også, fått litt kortere lunte av disse søvnløse nettene..jeg som har vært såååå snill og grei og ha med og gjøre hele svangerskapet=) hehe, men det måtte vel komme før eller senere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå