Gjest Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Hei, dere som har fått undersøkt om dere har streptokokker i skjeden! Hvorfor fikk dere den undersøkelsen? Ettersom jeg har skjønt så få ikke alle det, men kunne tenkt meg å få undersøkt det selv. Hadde dere noen symptomer?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 hakke peiling, har du mistanker må jo du nevne det for jordmor eller lege. men hvorfor skulle du ha det? har du sår nedentil?
Gjest Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Har noen små plager jeg tenkte ta opp på neste kontroll, men ikke sår.
lhm4 Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Jeg har streptokokk b infeksjon i skjeden.. Dette ble oppdaget da jeg begynnte utredning for habituell abort.. Min gynekolog tok da en prøve fra skjeden..hadde aldrig noen symp på at jeg hadde dette..
ariel78 Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Jeg hadde det forrige svangerskap og derfor skal jeg sjekkes denne gangen også. Forrige gang fant de ut ved en rutinesjekk bare, jeg hadde aldri hørt om det, men hadde masse vondt kynnere tidlig derfor ble jeg sykemeldt og fikk behandling. Sjekk med legen din om du kan få tatt en sånn prøve..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå