Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe de første skoene til datteren min på 1 år. hun har gått i 1,5 måned og det begynner å gå fort! så nå trenger vi sko til å kunne utforske verden der ute. noen anbefalinger til et par gode første sko som passer til jente ? jeg kommer jo til å kjøpe flere men vil ihvertfall legge penger i et par som er gode.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lite erfaring med vårsko og sandaler, men jeg fikk i dag tips fra helsestasjonen om at Ecco, Bundgaard og Skofus fører bra barnesandaler. Liker utseende på Bundgaard veldig godt, og har tenkt til å kjøpe disse som neste par sko eller sandaler.

Vi har hatt Kavat-støvler nå i vinter. Disse er veldig gode. Men de lager kun vinter- og vårsko har jeg hørt.

Skrevet

Lukas har Ecco sine første gå sko,er ganske fornøyd med de:)

Det du må gjøre er å gå i skobutikken med jenta di,du må prøve forskjellige sko slik at du finner den som passer datteren din sin fot.Du får god hjelp og veiledning i skobutikken.

Lykketil med sko kjøp!:)

Skrevet

Ecco har bra sko, og fine å se på er de også. Men man får bra sko til halve prisen omtrent da... De er ganske dyre. Det jeg har lagt merke til på de billigste merkene, er at sålene i de er ganske stive når du holder de og prøver å bøye de slik foten gjør når de går. Skofus har grei pris og grei kvalitet. Samme har Ponni også såvidt jeg vet.

men Ecco har de kuuleste modellene!!!

Skrevet

Vi har kjøpt Ecco sko, og er veldig fornøyd med de. Gutten vår har litt brede føtter og er høy over vristen, så de andre merkene satt ikke like bra. Anbefaler at du går til en butikk som måler føttene til barnet skikkelig,

slik at du får en sko som er best mulig for akkurat barnet ditt.

Skrevet

Ecco sine har vi og, og de er sååå lette. Gutten min liker faktisk å ha de på :o)

Skrevet

Datteren min har Puma sko. (Kjøp i en spotsbutikk) De er KNALL god !

Utrolig lette og alt !! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...