Gå til innhold

uff begynner å bli bekymmret her..... (ikke angående babyn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo jobber samme sted og nå ser det ut til at de har veldige problemer med å få ting til å gå rundt der.

Idag fikk han som er min erstatter mens jeg er sykemeldt bekjed om at han ikke lengre kunne få jobbe der, fordi de ikke hadde råd til å ha han der.......(lurer litt på om det kan være en annen grunn til at han må slutte da, men at de ikke vil gi han den.)

Det har vært mye styr i det siste og jeg lurer på de holder på å gå under.

Blir det bare nedskjæringer så er vi ikke de siste ansatte.Jeg har jobbet lengst av alle og det har vært flere ansettelser etter sambo også. Men regner med at det er enten fullstending nedleggelse eller fortsette som vanlig.

Da står isåfall både jeg og samboer uten jobb plutselig.

Jeg er sykemeldt fram til permisjon og har så permisjon, og skulle heller ikke ha for stor problem med å få meg jobb etter det.

Men Sambo er ikke norsk, og sliter litt med å lære språket, selv om han er blitt veldig flink blir det vanskligere for han å finne seg noe annet raskt.

Og med den husleien vi har og gjeld å betale er vi avhengig av mer en bare mine foreldrepenger for å klare oss.....

Selvfølgelig får vi ingen info fra sjefen heller.

Vi bare hører om ting som skjer gjennom andre og når vi prøver å ta ting opp for å få rett informasjon så får vi ikke vite noen ting.

Får vel bare krysse fingrene og håpe at de ikke må legge ned hele dritten.

Det har vært mye fram og tilbake siden før jul nå håper at ting roer seg.

har liksom nok å bekymre meg for syntes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen grunn for å ta sorgene på forskudd, det som skal skje kommer til å skje. Du må ta hensyn til deg selv og spiren du har i magen nå. Dessuten kan ingen si opp din samboer pågrunn av hans etniske bakgrunn, de følger sikkert regelverket om de skal si noen opp. hvem har minst ansinitet har jo noe å si

Skrevet

Nei er ikke redd de skal si opp han før andre vet at de er mer fornøyd med han en noen av de ansatt etter, plus han er ferdig med prøvetiden sin. Men må de legge ned hele bedriften forsvinner jo jobben hans da........

Nei jeg krysser fingra og håper at det ikke blir så ille.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...