Gå til innhold

slimproppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

må slim proppen inneholde blod???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

proppen har en helt annet konsistens enn vanlig utflod, den er seig, geleaktig, kan være som en propp eller komme litt etter litt slik at du trenger ikke å merke at den går. Etter at proppen går kan det faktisk gå opptil 6uker før fødselen kommer i gang, Kroppen kan faktisk danne proppen på nytt igjen etter å ha kvittert den

Skrevet

nei, det spurte jeg j.m om i går og den er ofte blodtilblandet men ikke alltid. jeg tror min gikk i går, men jeg syns det er kjempe vanskelig å vite helt sikkert jeg. er førstegangs og har aldri gjort det før. for meg var det som veldig tjukk utflod en klump liksom... beklager at jeg er så direkte..

Skrevet

det er akkurat som jeg har det........

Skrevet

har tre fødsler bak meg, proppen var ikke blodig noen av gangene. Har du lenge igjen til termin da??

Skrevet

har 3dager igjen til termin og har kraftige ryggsmerter og vondt i magen hele tiden..

Skrevet

da kan jo du bare begynne å vaske huset, pusse vinduer og siden gå en kjempe lang tur. Ungen kan jo bare komme:)

Skrevet

hehe alt er allerede gjort

Skrevet

Gjør det igjen:) det er nydelig vær ute, gå deg en tur davel...

• 1 år senere...
Skrevet

Kan slimproppen være masse slim? Kom ut en "klump" med slim og har fått en del slim på papiret siste dagene, og det var veldig tynne striper med blod. hadde menstermin i går og har 22 dager igjen til ul termin (37+1) Har hatt noe som kjennes ut som rier i hele dag. kjennes ut som skikkelig mageknip samtidig så det river i korsryggen slik at jeg må konsentrere meg litt om å puste og blir ganske varm.

Hadde regelmessige rier fra kl 12 til halv 5. men det ga seg etter en dysj, og nå kommer det bare noen i ny og ne som er vonde men ikke like vonde som tidligere. Er det noen vits i å ringe føden? Dette hadde kanskje ikke ås veldig mye med innlegget å gjøre da men hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...