Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved et eventuellt brudd mellom meg og barnefaren?

Jeg hade ikke jobb før fødsel så jeg har 0 i inkomst.

Det er jeg som har betalt depositum på leiligheten vi bor i men han betaler husleia.

Begge to står i kontrakten.

Mobilene stpr i navnet mitt. Bundet på 1 år tror jeg det er.

Vi har også kjøpt tv og laptop på avbet i navnet mitt.

Jeg har jo da ikke mulighet og betale noe av det uten intekt.

Vesla er bare 3 mnd. Så jeg får jo ikke kommet meg ut i jobb enda.

Hvva har jeg for muligheter da?

Er det noe mer dere vil vite for og svare meg så er det bare og spørre i vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig ingen som har noe og si?

Føler meg så hjelpesløs her jeg sitter nå. :(

Gjest Bjørn si bitch;)
Skrevet

Du vil få overgangsstønat, utvidet barnetrygd og barnebidrag. Du kan vel også få bostøtte hvis du har krav på det og når barnet blir 1 år og du ikke har h*n i bhg får du kontantstøtte.

Skrevet

Tingene som er kjøpt i ditt navn må du nok betale his du ikke får returnert de. Eventuelt selge de igjen.

Skrevet

Jo jeg skjønner jo det. Jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal klare og overleve.

 

*vil ikke bli alene mor*

 

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...