Gjest Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Ved et eventuellt brudd mellom meg og barnefaren? Jeg hade ikke jobb før fødsel så jeg har 0 i inkomst. Det er jeg som har betalt depositum på leiligheten vi bor i men han betaler husleia. Begge to står i kontrakten. Mobilene stpr i navnet mitt. Bundet på 1 år tror jeg det er. Vi har også kjøpt tv og laptop på avbet i navnet mitt. Jeg har jo da ikke mulighet og betale noe av det uten intekt. Vesla er bare 3 mnd. Så jeg får jo ikke kommet meg ut i jobb enda. Hvva har jeg for muligheter da? Er det noe mer dere vil vite for og svare meg så er det bare og spørre i vei.
Gjest Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Er det virkelig ingen som har noe og si? Føler meg så hjelpesløs her jeg sitter nå.
Gjest Bjørn si bitch;) Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Du vil få overgangsstønat, utvidet barnetrygd og barnebidrag. Du kan vel også få bostøtte hvis du har krav på det og når barnet blir 1 år og du ikke har h*n i bhg får du kontantstøtte.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Tingene som er kjøpt i ditt navn må du nok betale his du ikke får returnert de. Eventuelt selge de igjen.
Gjest Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Jo jeg skjønner jo det. Jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal klare og overleve. *vil ikke bli alene mor*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå