Gå til innhold

Om tillegg.. trenger mange svar:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har så lyst å ha litt alene tid og kanskje trene litt på ettermiddag kveld. Jeg ammer og har såvidt begynt å pumpe meg. Er redd for at småen ikke vil ha pupp etter flaske. Noen som har prøvd å gi flaske innimellom med hell? Del gjerne erfaringer her.....

På forhånd takk:9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går fint her, både mm og mme, eneste er flaskegiveren; hun vil helst ha flaske av meg... Tren pappaen noen gg først;)

Skrevet

Hei,

Jeg må gi lillejenta mi mme i en overgangsperiode pga dårlig vektøkning, så jeg ammer henne først og gir flaske etterpå, det går helt fint, hun tar puppen like fint som før. :-)

Skrevet

Kjenner noen som har opplevd at babyen tar flaske helt fint, og så har det gått f.eks en måned til de har gitt flaske på ny- og da opplevd at babyen nå ikke vil ta flaska...Så det kan nok være lurt å vedlikeholde det, og ikke la det gå altfor lang tid i mellom, for babyer glemmer nok fort sugeteknikken osv..

Her kunne jeg gi MME på flaske, men ikke morsmelk- for hun forbandt tydeligvis MME med en bestemt sugeteknikk og morsmelk med en annen- og byttet jeg på hva som var i flaska ble det kluss...

Lykke til :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...