Gå til innhold

Hva har dere i vogna nå? (De som bor der hvor det er varmt om dagen)


Marimekko ♥2 gutter♥

Anbefalte innlegg

Jeg bor i Oslo og her er det kjempe fint vær nå. Men, jeg synes det er så vanskelig å vite hvor mye jeg skal kle på lillegutt. Snakket med helsesøster og hun sa at det var "bedre" at han var kald enn at han var for varm. Jeg har for tiden på han bukse og body med en fleecedress utenpå og så ligger han i en fleecepose med vindtett trekk utenpå. Men, i dag synes jeg han virket så varm, så nå er jeg litt i tvil... Hva har dere på de små nå om dagen?

 

Og en annen ting, henger dere helsepledd over vogna slik at de små ikke får trekk på seg? Jeg gjør det og ble stoppa av ei dame som mente at han fikk aaaaaaltfor lite luft når jeg hadde dette foran og at jeg måtte ta det ned med en gang... Men, jeg syns alle jeg ser med vogn har det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Her i Sandnes har det ikke vært det beste været i det siste ,det er vell runst 10 grader nå,og jeg har brukt å ha han i pose som det er ulldyne i. Noen ganger når det har vært litt kaldere har jeg hatt bukse,body og fleecejakke og tynn lue, men de siste gangene har jeg droppet jakka..

 

Vogn dyna er bare polyester,og ikke dun,så jeg synes den er litt kald enda,men blir etterhvert å gå over til den og saueskinn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ullpose og dress på henne, men da har hun vært veldig varm. Jeg bor også i Sandnes så det har ikke vært så fint vær i det siste, men i dag er det kjempefint vær, så i dag må jeg nok kutte ut dressen tenker jeg. Deilig med så fint vær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Bor i Lillestrøm,og de dagene det har vært varmt her har vi kunn brukt body,strømpebukse,lue,dundyne,lammeskinn og vindtrekk.

er vogna mye o sola har vi tatt av lua.

Lufta kan bli veldig klam inne i vogna hvis man har teppe foran,leste jeg et sted,så da slutta jeg med det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk en tur i går da det var skikkelig varmt, og hadde nok kledd på lillemor altfor mye. Hun ble illsint og roet seg ikke før vi hadde kledd av masse klær. Hun endte opp med å kun ha på seg en body og lue, ligge på et ullteppe som ble tullet litt rundt føttene og med dundyne oppå. Jeg tror vi har fått en veldig varm jente for hun får helt panikk hvis hun blir litt for varm, og mormoren får helt fnatt av hvor lite jeg kler på henne. De dagene det var kaldere har vi tullet henne inn i et ullteppe med dyne og vindbeskyttelse oppå. Da har hun hatt på seg body, lue, sparkebukse og en ulljakke på de kaldeste dagene.

 

Teppe foran fikk jeg beskjed av helsesøster om å ikke bruke fordi det blir for klamt inni vogna. Vi bruker å henge det litt foran likevel når hun får sola i ansiktet, men da åpner vi lufteluka i kalesjen på vogna så det ikke blir stillestående luft der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...