* mamma til 2 prinser* Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Har en sønn på 5 måneder (og en uke) og jeg prøver å få i han litt grøt på kvelden..er det for tidlig å begynne å gi han litt på formiddagen også?Han sover dårlig om natta..legger han kl 9.30,og da våkner han etter 3,5 timer og tar 130ml,så sover han i 3 timer til,og tar 30 bare..når kainn jeg slutte med nattmåltidene,og gi han vann istedet? takker for alle svar:)
Nicita73 Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Jeg gav han kveldsgrøt i to dager, så begynte jeg med morgengrøt også, 4 mnd., da han var 5 mnd. fikk han middagsglass. Tror du bare må prøve deg frem, og finne ut hva som er best for dere. Vi sluttet med nattmåltidene når han var 5 mnd., det gikk over all forventning, gav han bare litt vann om han våknet. Lykke til:)
* mamma til 2 prinser* Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2007 ok,takk for svar:9så nå har altså din lille 3 måltider pr dag? får vel prøve og se....men hva metter mest av middagsglass og f.eks maisgrøt??
Nicita73 Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Ja, han får 3 måltider og 3 flasker mme pr dag. Ikke sikker på hva som metter mest, men det kan du sikker spørre om på helsestasjonen:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Jeg begynte først å gi Mina grøt til lunsj da hun var 4mnd.. Så begynte jeg med middag og så grøt til kvelds også.. Hun får mme til frokost. Hun sover fra 19-07
Gjest Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Jeg begynte med første grøtmåltid (på kvelden) når snuppa var ca 5 mnd. Det har gått fint til nå for ca tre uker siden. Da prøvde vi litt grønnsaksmos til middag, og det virket greit også. I dag fikk hun også grøt til lunsj (ikke like mye som til kvelds) og det gikk ned på høykant. Hun får mm i tillegg til alle måltider, så mye hun vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå