leah og minimi med liten spire Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 min 3 uker gamle datter er blitt så snufsete,høres skikkelig tungt ut å puste for henne,hva kan jeg gi henne?? er d normalt å bli så forskjølt når de er så små forresten??
leah og minimi med liten spire Skrevet 12. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. april 2007 ingen som vet=?
bolla pinsvin Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Drypp saltvannsdråper i nesa hennes og sug ut snørr etterpå med en nesesuger. Eller du kan dryppe i morsmelk. Det funker kjempebra. Det er lettest å gjøre det med pipette,sprøyte eller lignende. Nesesuger får du kjøpt for en billig penge på apoteket.
nutri Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Saltvann, nesesuger og morsmelk er gode råd. Det kan også være lurt å heve hodet hennes litt om natten når hun sover. Bygge opp sengebena (legge bøker under) eller legge noe under madrassen. Da er det litt lettere å puste. Hjelper for alle som er forkjølet.
-Aimee- Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Små babyer blir gjerne tette i nesa fordi det er trangt oppi der. Sier de samme rådene som de over. Morsmelk hjelper veldig bra på min gutts tette nese hvertfall.
leah og minimi med liten spire Skrevet 12. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2007 takk for svar;) bra d er normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå