Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke det - har ikke hatt det på en stund, og blir nok ikke noe mer før etter baby er født.

Litt frustrerende, for jeg har mer "lyst" nå enn ellers, bare ikke på samleie. Og kjæresten min synes det blir rart når jeg har stor mage, så det hender jeg har sex med meg selv i stedet. Føles ganske rart igrunn...

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, vi har sex fortsatt vi - er i uke 31 nå. Riktignok ikke like ofte som før, men et par ganger i uka blir det ihvertfall ;-) Viktig å holde nærheten ved like!!! Men kosen er jo like viktig også da...

Skrevet

Vil ikke ha sex eg heller...e så sinna på mannen min for tiden, men vet ikke hvorfor:P Kanskje underbevisstheten min legger all skylden på ham for mine plager hehe... kommer lysten over meg så ordner eg opp selv nemlig;)

Skrevet

Vi hadde ikke sex på veldig lenge, men det har faktisk tatt seg opp litt nå.. (med tatt seg opp mener jeg ikke mer enn at vi hadde sex både forrige uke og uka før der....)

Det har vært i mørket da, og jeg må lede an, for da klarer han å glemme ungen i noen minutter:) hehe..

Skrevet

Hm.. Nei, jeg kan ikke si så mye annet enn at det er som før jeg ble gravid egentlig.. Litt vanskelig å finne en god stilling pga BL men.. Det funker da ;) Hehee

Skrevet

ja hvorfor skulle vi ikke det..... er i uke 37 nå..... og har vel like ofte som vi pleier.... hadde det hele forrige svangerskap også...:) går ikke mange uker og mnd uten her i gårn altså....

Skrevet

Ja, ikke så ofte som før riktignok, men vi har oss da fortsatt, kanskje 1-3 ganger i uken eller så. Kommer helt sikkert til å bli mer på slutten, jeg har nemlig klokketro på at det hjelper til å føde litt før enn om en ikke har det, og så er det jo godt også da :-)

Skrevet

Joda vi har sex, det blir mere og mere sjelden men, vi er ikke helt uten sex. Jeg har sex med meg sjøl nesten hver natt, syns det er godt jeg da

Skrevet

ser ingen grunn til at vi ikke kan ha sex... så her koser vi oss som bare det.. må bare være litt kreativ for å finne stillinger som magen ikke er i veien:)

Skrevet

Det skjønner jeg nesten ikke at dere klarer!

Her har vi kost oss en gang på de siste 2-3 mnd. Ingen av oss har hatt særlig lyst.

Og når jeg tar et speil for å sjekke forholdene der nede, så ser jeg jo rett inn i livmorhalsen, tror jeg det er. Det er max 2 cm inn, så jeg klarer ikke forestille meg at det skal være plass til mannen min der også. hehe. det blir nesten litt ekkelt. venter heller til babyen er ute og mamman er klar igjen ;)

Skrevet

Har lyst men får ikke lov til å ha samleie. Risikerer for tidlig fødsel ellers og det vil vi jo helst unngå. Men vi får lov til å hjelpe hverandre med hånda :-) Har lov å få orgasme :-)

Skrevet

Heh, ikke så ofte for å si det sånn. Men vi koser oss sammen for det, og gleder oss veldig til denne personen i magen kommer ut.

Skrevet

Har sex her enda ja...går greit d.Men blir bare en gang i uke ca no da.hehe

Skrevet

vi har hatt sex en gang den siste tiden..gått mange uker siden sist..vi har ikke lov å ha sex for det kan sette oss i fødsel..men har fått med meg at det gjelder hvis sæden kommer oppi der..så nå kan det hende det blir litt sex utover.. juhuu..hehe..

Skrevet

Ja, naa har jeg vaert veldig heldig og ikke mistet lysta og har heller ikke vondt, bare godt! :) Saa vi har sex ganske ofte, ikke hver dag kanskje lengre (da jeg blir litt fort sliten hehe) men nesten daglig. :)

Skrevet

Jo vi har det.. men sikkelig amatør sex..føles ut som om jeg er jomfru.. og vi klarer rett og slett ikke å ha sex som vi hadde før..får den lissom ikke riktig inn.. hehe.. så har lissom ikke vært noe spennedes og kos med sexen.. alt annet uten om å "putte den inn". men her om dagen var jeg på apoteket og kjøpte oss glidemiddel.. dette funker.. Anbefaler dette:)

Skrevet

Har ikke like ofte som før. Blir en to/tre ganger i uka på oss.. Er ikke så lett med kjappiser og stor mage, må tilrettelegges litt først i tillegg til at vi ikke pleier å legge oss samtidig.

Er veldig opp og ned egentli med lysta. Sambo MÅ være nydusja, ellers orker jeg ikke at han skal ta på meg en gang. Må være noe med hormonene, for jeg er veldig opptatt av renslighet for tiden.

Er mer spent på hvordan det blir etter at babyen er født! Følte meg ganske sprengt etter forrige gang og det tok laaang tid før jeg fikk lyst på sex. Bortimot 1,5 år eller noe sånt..

Så vi får nyte det nå mens vi har sjangsen.. ;)

Skrevet

Nei, her er det "tørke" :) Ingen av oss har spesielt lyst, så det har vel blitt 2-3 ganger de siste månedene-- Sambo er veldig forståelsesfull da, og jeg regner med at det tar seg opp igjen til normalen en stund etter fødselen.

Skrevet

nei, desverre. her er det samboer som ikke har lyst. er nesten 6 uker siden sist nå..han synes det er rart med den store magen, og er ikke keen på noe 'alternativ' til samleie heller.. litt kjipt. klarer ikke forestille meg å gå uten sex helt frem til godt over fødsel...er jo bare i uke 30..snufs...

Skrevet

Jeg er i uke 31 og vi har fortsatt bra sex. Et par ganger i uken.

Skrevet

Vi har nok mindre sex enn tidligere, blir 2-3 ganger i uken. Ikke fordi vi ikke har like lyst som før men rett og slett fordi jeg sovner på sofaen stort sett hver kveld. Så må passe på å gjøre det litt tidligere på dagen:)

Skrevet

Jeg har det samme problemet som innlegget over. Sovner eller er sliten når jeg legger meg. Derfor har MANNEN fått ordre om å legge inn femtegiret litt før på kvelden. Han vet at han får så mye han vil da ;-). Trives best når han forfører meg enda vi begge vet at jeg har like mye lyst som ham.

Jeg vil like mye som før jeg, men det blir ofte til at vi nyter nærheten i stedet. Vi føler begge at det er minst like godt.

Skrevet

SEX?????? e du blitt heeeelt tollat jente????? Æ har da vel ikke løst te å fø enda

Skrevet

hos oss har vi fortsatt sex...men et viktig poeng er ar han er sjømann ute 4 uker å hjemme 4 uker...så de 4 ukene han er hjemme har vi sex omtrent hver dag....men er jo vannskelig...når magen er mye i veien.. hehe

han har vært borte 4 uker å skal komme hjem en av dagene....noe jeg gleder meg til....ufrivillig sex løs i 4 uker....da vil jeg ha sex når jeg kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...