Gjest Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Stesønn her hadde spart opp penger etter jul, skulle kjøpe seg sykkel. Mor "lånte" de pengene og utsatt betalingen. Etter mye om og men har vi lagt ut siden været er fint og han kan sykle på skolen. Vi får da igjen disse av mor "en gang". MEN nå viser det seg at hun ikke heller har penger til medisinsk utstyr til gutten så han skal slippe å ha vondt. Dette har han fått påvist i senere tid og trenger dette i hverdagen. MEN hun har igjen ikke penger selvfølgelig. Bare i bidrag og barnetrygd har hun ca 8000 også får sikkert hun noe sykepenger og mann hennes jobber......... Vet dere jeg blir så irritert så jeg vet ikke hva, hvor lenge skal vi sitte å betale for hun aldri har råd, men at vi tar over omsorgen slik at hun slipper å tenke på disse utgiftene vil hun ikke, og det er garantert pga bidraget. Off nå fikk jeg det ut.
dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Det er vanskelig å dele, både penger og barn. Pust rolig, tell til ti og tenk at du gjør det beste for gutten deres.... Egoister kan man ikke skjerme seg fra dessverre, og de finnes overalt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå