Gå til innhold

Hodet festet= mindre liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det har vært mye mindre liv i magen i det siste, og så har jeg begynt å få litt problemer med å kjenne hva som faktisk er ungen og hva som er kynnere.

Legen sa at det kjentes ut som at hodet var festet når jeg på kontroll på tirsdag, kan det være derfor hun beveger litt mindre på seg??

Er i uke 34.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei at hodet er festet skal ikke bety mindre liv! her er hun godt festa men spreller og sparker som bare det!!!! HOFF...

Blir du bekymra for at hun beveger seg veldig lite o.l ring føden da etter at du har prøvd sterk kald saft:-)

Skrevet

Neida hun beveger da på seg og jeg får kontakt, det er bare mindre enn det pleier. Ho har forsåvidt rolige perioder og aktive perioder om hverandere, så hun er nok bare avslappet om dagen:)

Så jeg er ikke så veldig bekymret, bare tenkte at jeg kanskje gikk en roligere tid i møte... hehe

Skrevet

Hodet er festet på krabaten her også, men det er masse liv for det. Det går vel litt opp og ned hvor mye liv man kjenner, kanskje babyen din er inne i en rolig periode nå? Så lenge du faktisk kjenner liv, selv om det er mindre enn før, så er det ingen grunn til bekymring.

Skrevet

Min baby hadde også en rolig periode når jeg var ca i uke 34-35. Det har tatt seg veldig opp igjen nå da. Har hørt flere som sier det samme. Kanskje det ikke er så uvanlig? Må legge til at jeg har kjent bevegelser flere ganger om dagen, bare ikke så mye og hardt kanskje. Nå for tiden er hun ganske brutal!

Skrevet

Nå har hodet festet seg hos meg også. og ja jeg kjenner mye mindre liv nå, det kan gå opp til flere timer at jeg ikke kjenner henne.. Jeg spurte på sykehuset om det hadde en sammenheng og det fikk jeg bekreftet.. pluss at nå er hu mye større og ikke klare å bevege seg så mye lengre..

så i mitt og kansje også ditt tilfellet så stemmer det nok..

Skrevet

Ja, det er jo klart hun ikke har samme mulighet til å bevege seg nå som hun er såpass stor blitt også:) Det er jo ikke det at jeg ikke kjenner liv, men det er bare ganske mye mindre enn hva jeg er vant til, og det kan være lange pauser i mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...