Gå til innhold

Var på ul i dag, 23+6:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle egentlig bare skjekke hvorfor jeg verker sånn nedentil, men det var visst bare pga arr etter tidligere fødsel. Gynekologen tok en utvendig ul, og fikk se verdens skjønneste jente igjen. Hun lå i tverrleie, med rumpa mot oss, og legen var ikke i tvil om at dette var en jente :) Da stemmer det i allefall med det vi fikk vite på ordinær ul, Han mente babyen veide litt over 700g, noe han sa var litt over gjennomsnittet, men helt flott allikevel :)

Er så glad :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattis:):):)

Lykke til videre:)

Skrevet

Så kjekt:o) Jeg skal på en ekstra ul i uke 29 for å skjekke morkaken - så håper å få tatt en ny titt mellom bena til babyen for å forsikre meg om at det virkelig ER en jente der inne;o) Fikk du se mellom bena hennes da, he he...? Bare lurer på hva dere så...da vi var på den ordinære ul`en var ikke jm i tvil om at det var en jente - fikk se kjønnsleppene flere ganger også - så tydelig to hvite streker mellom bena hennes...men blir så fryktelig usikker på om jeg kan "stole" på dette etter at jeg har hørt om så mange som har fått vite feil kjønn på ul...vil begynne å handle klær nå:o)

Skrevet

Hei Rutletutt :)

Babyen lå i tverrleie med rumpa rett mot oss, så vi så rett mellom bena hennes :) Der var ingen ting som kunne tyde på gutt, legen så med en gang kjønnslepper og sa at dett var nok 99,9% sikkert en jente :) Han ble bare enda mer sikker da han hadde sett litt til.

Lykke til på UL, det er skikkelig spennende! Ble veldig overrasket over ul idag, trodde ikke jeg skulle få det. Gøy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...