Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 er ca 20 uker på vei nå,og har vært på ultralyd 2 ganger,alt var bra og slik...ingen smerter eller blødninger hitill i svangerskapet,men likavel er jeg livredd for at hjerte til lille spira mi skal stoppe eller noe...kan lissom ikke se for meg at jeg skal bli mamma om noen mnd,har heller ikke fått den store,stramme gravid magen alle har heller,..alt er så fjernt...så jeg går og innbiller meg at noe er galt hele tiden...ah..er så lei av dette...noen i samme situasjon kanskje,eller er det bare lille "syke" meg??
September 2 Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Hei Jeg kan skrive under på dette. Bekymrer meg veldig, selv om det er mitt andre svangerskap. Jeg bekymret meg ikke så mye i det første og alt gikk bra. Jeg tror nok vi blir litt påvirket av mye av det triste vi leser her inne og.
bellamamma Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Samme her. Det sveiper en tanke eller ti innom hver eneste dag - og jeg er ikkkkkkkkke sann egentlig. Bruker ikke bekymre meg for NOE! Er mitt andre svangerskap, sa jeg har jo gjort dette for. Skal pa UL i morgen, og da far jeg i alle fall sett dette nurket (Har vaert pa to tidlig UL, men da var det jo bare ei lita "reke" (hehe) der inne).
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Jeg tror mange kan kjenne seg igjen i dette...tror det er en helt vanlig tanke hos gravide, man tenker ofte på alt som kan gå galt, for man er så livredd for å miste noe av det som er deg mest kjær akkurat nå. Men tenk på at sannsynligheten for at noe skal skje er liten i forhold til at alt skal gå bra! Jeg har startet å fortrenge alle slike tanker, og har faktisk startet å kjøpe inn småtteri til lillegutt (er 21+3)!=) Nå er det bare å glede seg!!!
Jeenie Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Jeg heller klarer ikke å se at jeg skal ende opp som mamma etter dette her, det er en så fjern tanke! var nesten sjokkert når jeg kom meg gjennom de første 12 ukene, og nå er jeg snart ferdig med 2.trimester og kan enda ikke fatte at JEG skal bli mamma... er ikke så redd for at noe skal gå galt jeg da, men klarer ikke se for meg resultatet på en måte!
Gjest Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Jepp, har slitt veldig med slike tanker.etter ultralyden har det heldigvis gitt seg, men blir fremdeles litt nervøs... Men tror absolutt det går bra med både deg og meg =)
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Huff.. Ja, jeg også. Har vert på ul to ganger og var hos lege senest i går og fikk høre hjertet. Var en veldig fin opplevelse, men er likevel bekymret. Men i motsetning til deg er jeg mest bekymret for at det skal være noe galt med barne vårt. At det ikke skal være friskt.. Pappaen bare himler med øynene til meg og ber meg slappe av, men av og til begynner tankene.. Tenk hvis. Skal på ordinær ul i uke 20 (er i uke 16 nå) så da rekner jeg med at vi får beskjed om det er noe galt, noe det sikkert ikke er. Jeg er nok heller en smule paranoid jah....
ana baroma Skrevet 12. april 2007 #8 Skrevet 12. april 2007 Tror dette er ganske normalt, spesielt når man vanker litt her inne og blir påmint alt som KAN skje:) Men sannsynligvis skjer det ikke noe som helst! Det er utrolig hva de overlever, disse små Jeg bekymrer meg ikke nevneverdig, og endelig har jeg begynt å kikke litt på klær og sånt til småtten. Neste helg skal vi ut å kjøpe seng, og det gleder jeg meg veeeeldig til:) Det er klart at det kan skje noe uforutsett, men det får jeg ta DERSOM det kommer:) Det hjelper ingen, aller minst den i magen og meg selv å bekymre seg. Nå bare gleder jeg meg:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå