Gå til innhold

Ble litt overasket

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på min 1time hos legen i dag, har byttet lege så tok lang tid å få bruke nye. er nå i uke 18 ca.. vekt ble sjekket, tatt blod/urin prøver. men ikke mer. han skrev så vidt det var på sangerskaps pappirene, noe han ikke fyldte ut skikkelig. Å ikke bestilte ultralyd. er dette noe man må be om ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanligvis har man 1. kontroll i uke 10-12, og da bestiller legen ultralyd som man pleier å få rundt uke 18. kanskje den nye legen din trodde du allerede hadde vært til ul? Du må si i fra til legen så snart som mulig at du ikke har hatt det, for det tar vel litt tid å få en time.

Men det skal gå automatisk, man slipper å be om det, men mulig det har blitt noe krøll fordi du hadde første kontroll såpass sent?

Skrevet

Jeg fortalte det var min 1time :) han fant svangerskaps pappirer, tok blod prøver. men fikk ikke ny time hell.

Han ba meg gå til jordmor.. så fikk ny time hos hu torsdag så håper det blir en ordning :D

Skrevet

kan høres ut til at det er lurt å bytte en gang til - fysj

Skrevet

jeg fikk bare papirer i posten uten at jeg visste at legen hadde bestilt UL jeg..ble positivt overrasket:)

Skrevet

han spurte bare pent åssen sykehus jeg hadde tenkt på.. men sa ikke noe mer.. hmm kan jo hende han sendte inn da?+ burde jeg sjekke ;D

Tenke ikke på det jeg *ler* vimsete om dagen da vettu ;P

Skrevet

Jeg fikk innkalling ca 1 uke etter jeg hadde vært hos legen jeg:)

Med 5 ukers ventetid, men d er forskjellig fra sykehus til sykehus=)

Skrevet

hmm skal bli gøy å se ;)

Tenkte ikke på å spørre da jeg satt der, får hadde nokk med å skjønne dansken hans *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...