Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre her som synst det begynner å bli ubehagelig å kjøre bil??

jeg blir så innmari svimmel innimellom og må bare stoppe opp for å komme meg igjen... skikkelig ubehagelig, og jeg har 8 uker til termin...

svimmel blir jeg også om jeg er på handletur, må ofte sette meg på en stol og slappe litt av....

alle prøvene er fine, men må nok ta en prat me legen min...

er i uke 33, men har et veldig høgt smf-mål, kanskje er jeg lengre på vei????hm, men sist ul va babyen min 10% større enn snittet..

magen min nå er like stor som da jeg var 38uker på med førstemann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde å ta lappen før fødselen men måtte gi opp kjøringen på et tidspunkt, det ble alt for slitsomt med stor mage og bekkenløsning. Opplevde også å se stjerner noen ganger mens jeg kjørte, det var ikke så gøy.... Teorien klarte jeg heller ikke desverre, men men. Bedre lykke neste gang. Jeg driver jo og produserer et helt menneske, det må da greie seg!!!

Skrevet

Jeg var også plaget med mye svimmelhet i en periode. Ble som du beskriver ofte svimmel slik at jeg måtte sette meg ned. Legen fant heller ingen ting galt med meg, men hun trodde det kunne ha sammenheng med at barnet lå og trykket mot en stor blodåre. Jeg er nå 37 uker på vei og er nesten ikke svimmel lenger, heldigvis. Lykke til, håper det bedrer seg hos deg også!

Skrevet

takk for svar, det er godt å høre at d kan gå over.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...