Gå til innhold

Hvor mye mm fryser dere i hver beholder/pose.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye mm fryser dere i hver beholder/pose. Jeg aner ikke hvor mye jenta mi på 5 uker trenger av mm. Vi skal flytte i neste måned og da er det kjekt at bestemor har et lite lager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg frøs ned ca 100 ml hevr gang.. i starten bare 50 ml... bedre enn å kaste restene;=)

Skrevet

Bare å fryse, men skal dere flytte kan det være lurt å tenke på hvor du skal gjøre av den frosne melka mens fryseren defroster. Jeg bygde opp et kjempelager som mannen og dattera mi hadde stor glede av når jeg begynte å jobbe.

Skrevet

Enig med oktobermammaen over her :) Ha flere mindre poser, det er så raskt gjort å tine opp en eksta dersom hun ikke blir mett av den/de første. Synd å kaste melk, selv om det er mer der det kommer fra.

Lykke til med flyttingen også.

Skrevet

Glemte forresten å spørre siden du ikke vet hvor mye hun tar, om hun har fått melk fra flaske før? Hvis ikke bør dere trene på det. Bare et lite tips fordi ikke alle barn tar flaske med en gang.

Skrevet

Takk for svar. Hun har fått flaske flere ganger, men det har vært litt tillfeldig hva som har har vært på de. Hun har noen ganger fått litt pupp etterpå også. Magefølelsen min sier at du spiser et sted mellom 100-120 ml pr måltid.

Vi skal bare flytte her i oslo, så jeg regner med at det skal gå bra med den fryste melken. Men takk for at du nevnte det anonym.

Skrevet

Hei du!

Vesla mi på 8 uker spiser ca 130 ml mm eller 150 ml mme til hvert måltid. Hvorfor hun gjør forskjell på de to aner jeg ikke, ville faktisk trodd det var motsatt.

Tror beregningen din er ganske riktig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...