Gå til innhold

Dere med hus i utlandet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppgir dere det på selvangivelsen? Jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det, for det er i et uorganisert land der det er lite trolig det blir oppdaga.

Dette er et enkelt hus som ikke har større verdi enn ca 100000-150 000kr.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har ført det opp. Men etter hva jeg skjønner så viste papirene fra utlandet ligningsverdien av huset, så tok skattemyndighetene i norge ligningsverdien av det igjen, så det endte jo opp med at huset som vi betalte 600.000kr for har en norsk ligningsverdi på 20.000kr..

Og det har jeg ikke giddi å sagt noe om..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...