Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Oppgir dere det på selvangivelsen? Jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det, for det er i et uorganisert land der det er lite trolig det blir oppdaga. Dette er et enkelt hus som ikke har større verdi enn ca 100000-150 000kr.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Ja, har ført det opp. Men etter hva jeg skjønner så viste papirene fra utlandet ligningsverdien av huset, så tok skattemyndighetene i norge ligningsverdien av det igjen, så det endte jo opp med at huset som vi betalte 600.000kr for har en norsk ligningsverdi på 20.000kr.. Og det har jeg ikke giddi å sagt noe om..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå