VinterSol+2 Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 den 7 mai, for å sjekke om risiko for for tidlig fødsel, da min mor har hatt 3prematur fødsler og 2 "sydd igjen" men altså, den 7mai, da er jeg jo 33 fullgåtte uker, er det noen vits i å undersøke da da? hehe.
Mirakelungen Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 he he, syns nå at det var rart at du ikke blir undersøkt før den tid, lungene er jo nesten ferdig utviklet da? Ville ha krevd undersøkelse tidligere hadde jeg vært deg.
VinterSol+2 Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2007 tja, nå får jeg vel ikke noen undersøkelse før det, men alt har jo gått bra til nå, så får satse på at jeg ikke har arvet noe etter mor:) Har jo allerede kommet en mnd lengre enn to av barna til min mor..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 hehe.. høres rart ut ! har termin samme dag som deg og skal oxo på ekstra undersøkelse av samme grunn som deg- og jeg har fått time 25 mai- blir ikke det uke 35 eller noe.? ser ikke akkurat noen grunn til å gjøre det da hvertfall! nautne leger! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå