Gå til innhold

God tur Onemorepls&Keiserne!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det vel ikke lenge til dere flytter!!

Lykke til med turen og det nye livet deres der nede! :)

Hold oss oppdatert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk !!!

 

Utrolig kjekt når andre husker på oss :)

 

Vi drar på torsdag, akkurat en uke til :) Gleder og gruer meg masse nå !!!

Skrevet

Det kommer til aa gaa bra vet du.. Kjempespennende da!! Haaper du kommer til aa komme innom hit igjen da og holde oss litt oppdatert???

Skrevet

Så spennende og tøft å dra ned dit, da!

Er det utstasjonering?

Det blir nok et større kultursjokk enn Irland, he-he ;0)

 

Er nesten litt misunnelig. Selv om jeg er på vei hjem om halvannen måned (noe jeg også gleder og gruer meg til), får jeg bare mer lyst til å flytte ut igjen av å ha vært i utlandet.

 

Så nå at det er i dag du drar, så da tar det sikkert en stund før du er her inne igjen, men det hadde vært gøy å høre hvordan du har det i Arabia :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...