Gå til innhold

nå er jeg såå sliten.. noen andre???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er sliten.. masse vondt. mne er ike vondt nok, og langt fra regelmessig.. vet det er veldig tidlig for meg, men er så sliten av alt maset... er i tilleg livredd det skal skje noe med barnet, sånn nå på slutten... sliter en del psykisk fra før, men har blitt mye bedre.. emn nå merker jeg det godt.. jeg bare venter... er utålmodig, veldig sliten fysisk.. og det gjør at jeg er sliten psyikisk, i tilleg til tankene om at ting kanskje kan gå galt nå på slutten. øsnker bare at jeg skal ha barnet mitt i armene, være ferdig med redselen for at noe kan gå galt. orker rett å slett ikke mer avd et!.. var på ul senest søndag, pga jeg var på føden på sjekk... og alt var jo helt bra :) men allikevel klarer jeg ikke å roe meg :(:(

og er så slite fysisk, av vondtene, som kommer og går som de vil... vet at jeg burde nyte den siste tiden,. emn jeg klarer det rett å slett ikke! :( har bare et ønske og det er å få sååå vondt at mini kommer ut... vet ikke hva jeg skal gjøre i det hele tatt, klarer ikke slapp av, sitter bare å venter.. for jeg kjenner jo at kropen jobber!! at den er klar, og forbrder seg.. men er jo usikkert hvor lang tid det skal ta... kan skje i morgen.. kanskje om fem uker. .. og fem uker til(da er jeg nesten to uker over termin)... det orker jeg rett å slett ikke...

jeg liker ikke å gå sånn.. eller.. jo jeg liker å gå gravid.. men ikke så utbrent som jeg føler meg, både fysisk og psykisk... så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... :(:(

beklgaer syteinnlegg, måtte bare få det ut ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har det på lignende måte??

Skrevet

Jeg kjenner meg helt klart igjen. Man blir utrolig lei av å være stor, tung og sliten. Spesielt på slutten når man bare går hjemme og det eneste fokuset er på at man skal bli ferdig med å bli gravid. Det er også helt naturlig at man bekymrer seg mer for om alt går bra på slutten, for det er jo nå man begynner å innse at det faktisk er en baby inni der.

Mitt beste råd er å prøve og kose seg å gjøre hyggelige ting, for da går tiden fortere. Man orker jo ikke all verden, men alltid koselig hvis noen kommer innom på besøk eller man kommer seg ut en tur. Kanskje kan pappaen ta seg litt mer tid hjemme, sånn at man får gjort hyggelige ting sammen. Og ikke tenk på at du skal gå to uker over termin, for det er det jo de færreste som gjør da. Når det gjelder fysiske plager så pass på å nevne ting for jordmor/lege, for ofte har de noen gode forslag til ting som gjør det bedre.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...