(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 stemmer det at dersom en er ansatt i fast stilling når en går ut i permisjon så regnes permisjonsstønaden ut i fra den stillingsprosenten og ikke det en faktisk har tjent de siste 6 månedene før permisjonen?? Jeg går nemlig fra en 80 prosent stilling til en 100 prosent stilling noen måneder før termin..
minime<3 in belly Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Såvidt jeg har forstått det så sender de papirer til sjefen din som han\hun må fylle ut om hva din mnd inntekt er på og dette skjer bare få mnd før du går i permisjon så da vil jeg jo kanskje tro at sjefen din er grei å skriver 100% lønn på deg og. Bare nevn det for sjefen din.
*RutIetutt* Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Ja, det er den lønnen du har den mnd du går ut i permisjon som "teller". Send inn lønnsslipp fra den mnd du har gått opp i stilling - de skjekker også med arb.giver at dette stemmer. Jeg har gått opp et par tusen i mnd denne mnd, så jeg får permpenger ut i fra denne lønnen når jeg går ut i perm i juli:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå