♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Gutten min er ganse tørr på armer , bein og i ansiktet. Jeg er selv eksembarn og vet at hvis han har arvet huden min, tåler han ikke noe som helst av parfyme i så liten alder. Han er 3 mndr. Jeg har eksemkrem til meg selv her hjemme, men vil ikke bruke den på han, da jeg tror den er for sterk. Skal til lege, men ikke før slutten av måneden, på kontroll. Finnes det noen kremer som er helt uten tilsetting og parfyme? Prøvd noen, men så viser det seg i ettertid at det er parfyme og dritt i de likevel.. Sånn som det er med de våtserviettene..De skal være så bra og fine, også kommer de nederst på lista pga parfyme, alcohol og alt det der... Blir litt forvirret...
firemerkersmør Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 A-creme, ApoBase og locobase er vel uten
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Jeg ville gått på helse kosten
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Babyline Creme (apoteket), best i test Tv2 hjelper deg
Tinky82 Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Vi bruker alt i Babyline-serien fra Derma. Fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå