Gå til innhold

Leker dere mye med babyene på 8-9-10 mnd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva leker dere??

Leker dere mye sammen??

Jeg ligger litt på gulvet med min lille og leker litt med lekene hans har han på fanget og leser litt, synger og tar regler, krabber rundt på gulvet med han og ser på det han utforsker. Men føler noen ganger at han kjeder seg litt når jeg gjør andre ting.. Har akkurat begynnt og krabbe så har jo nok og utforske.. Er det bare jeg som har litt dårlig samvittighet for at jeg føler jeg gir han for lite oppmerksomhet? Selvom jeg egentlig gir han oppmerksomhet ofte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 10 mnd, og har litt det samme. Litt dårig samvittighet for at jeg ikke leker med han hele tiden, men tror ikke han savner det. Han leker suprt alene. Jeg "ødelegger" nesten leken hans. Dessuten er det morsomste å stå, og deretter å gå, helst med meg da, men nummer 2 er langs bord og lekegrind. Lese, synge, og andre leker er bare kjedelig.

Skrevet

Nå er gutten min 11,5 mnd. men svarer jeg : )

Leker en del med han, men synes også at det er viktig at han kan aktivisere seg selv litt. Skjønner godt hva du mener når du sier du får litt dårlig samvittighet, føler det også selv.

Vi synger, triller ball til hverandre, herjer litt med forskjellige ting. Går tur med gåbilen, jeg kjører han litt rundt når han sitter på gåbilen sin, leser, går turer ol.

Skrevet

Jeg syns du høres kjempeflink ut, jeg :-) Jeg tror det er fint at babyene får god tid til å stelle med leker og omgivelser, så litt lekekontakt i form av sang, bok og prating innimellom syns jeg høres ut som en god balanse. Sånn gjør jeg i alle fall det selv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...