Lisbeat Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 Hei! Jeg lurer på hva dere gir deres 1-åringer til middag?Lillegull her får som regel kokt gulrot, potet, gjerne litt brokkoli og så varierer vi med litt fiskeboller, kylling/kalkunkjøtt og avt. annet kjøtt/fisk. Det blir liksom det samme hele tiden føler jeg. Har prøvd å gi henne spaghetti m/kjøttdeig, men det falt ikke i smak. Noen som har tips til gode middager?
*Ulrikke* Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Hun spiser det vi har til middag. Hun er 17 mnd nå, men har gjort det mer eller mindre siden hun var 10 mnd. Finner ikke på egne middager til henne (med mindre vi skal spise noe godt etter at hun har lagt seg i helga osv).
Raffna Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Her spises det blant annet pannekaker, risgrøt (m kanel), kalkunpølser og potetmos, laks og ris, kjøttboller m.m. Jeg lager ikke egne hjemmelagede middager til han - enten får han det vi spiser, eller et middagsglass. Han er 13 mnd og har spist det samme som oss i ca. 2 mnd.
Bægge dætern Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 husker du hvordan det var å venne babyen til å spise grøt? sånn er det med middag også, alt nytt er rart...... det er lurt å venne ungene til masse forskjellig nå, da de har få begreper om hva som er godt og vondt : ) la de grise ivei og undersøke maten med alle sansene så lærer de å like det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå