Gå til innhold

Moden med 2 cm åpning. Erfaringer el??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor igår, og hun kunne fortelle meg at jeg hadde 2 cm åpning og var nesten overmoden, som hun så fint kalte det. hehe.. Hun sa at det kjentes ut som om jeg var i uke 40, ikke uke 37/38 som jeg er. Hun trodde ikke at jeg ville gå helt til termin, og ihvertfall ikke over termin.

Er det andre som har erfaringer med dette?

Jeg vil jo ikke begynne å vente for tidlig heller... Tar jordmor ofte feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk samme beskjed som deg, var 2-3 cm åpen et par uker før terminen og de sa jeg ville føde før termin, men gikk allikevel over.

Det kan ha noe å si, men begynner du å vente allerede nå kan det bli 4-5 laaaaaaange uker.....

Skrevet

Hallo.. jeg gikk med 3-4 cm åpning i 5 uker før fødsel sist gang... trodde jeg skulle få før tiden men jenta kom akkurat på dagen!!

Det som var deilig var at når det først satte igang så tok det kun 2 timer før ho var ute.... Det var riktignok nr 2 og da...

Får håpe du slipper å gå over hvertfall... lykke lykke til

Skrevet

Min JM har aldri sjekket modning hos meg, må man be spesielt om dette???

Skrevet

Min jordmor spurte om jeg ville at hun skulle sjekke. Men du kan sikkert bare spørre.

Skrevet

Gikk med 3, 5 cm åpning i over to uker før noe skjedde sist, så ville smurt meg med tålmodighet i tillfelle. Kjedelig å være helt klar for at noe skal skje, og så måtte gå lenge likevel. Håper for deg at det går fortere enn det gjorde for meg da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...