Gå til innhold

dere som har blitt strippet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært å blitt strippet for et par timer siden,det var ikke noe spesielt godt nei, og har 2 cm åpning,

da jeg lurer på hvor lenge dere blødde etter strippingen,går det over i løpet av dagen el?

håper ting skjer snart, er en dag over terminen. er så spent vettu=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble strippet noen en uke før termin, og ble "lovet" fødsel innen 3 dager siden jeg var så åpen og moden-3 cm.

Gikk allikevel 4 dager over termin...

Mener å huske at jeg blødde og brukte bind hele den første dagen, men blødde ikke mye.

Strippingen var værre en fødselen!

Lykke til, håper det skjer noe snart.....!

Skrevet

Hva i huleste er å ha blitt strippet??

Skrevet

Lege/jordmor stikker 1-2 fingre inn i livmor munningen og røsker til....

Vondt som bare pokker spør du meg!

Det skal etter sigende hjelpe på modningen, eller kan hjelpe på modningen....

Skrevet

Jeg ble strippet første gang. Kom til sykehuset og jordmor som undersøkte meg dro til inni der. Litt ekkelt men "det sparer deg for noen timer" sa hun.

Skrevet

Dette hørtes litt brutalt ut. Er det noe vi alle må gjennom eller kun hvis man er på overtid? Har forresten aldri hørt om dette før - men så er jeg førstegangsfødene også - så vet jo ikke alt ennå..... godt er det..

Skrevet

Jeg er en dag på overtid i dag og ble strippet i går hos jordmor. Hater som de fleste jenter i utgangspunktet å ha gynekologisk undersøkelse, og dette er jo en litt "brutal" versjon, der hun som sagt tar litt tak inni der og prøver å dra eller tøye litt. Men det er fort gjort, og akkurat nå gjør jeg alt for å komme nærmere en fødsel.

("Røske" til hørtes litt ekstremt ut?)

Jeg var ikke særlig moden, så hun fikk bare såvidt tak på mormunnen.

For meg var det ikke som en fødsel akkurat!!! Fødselen jeg hadde sist kan vel ganges med 1000.

Hadde litt brun utflod og minimalt med blod i går. Alt er borte i dag.

Alle som går på overtid må IKKE gjøre dette, det er nok helt frivillig.

Hadde litt mer "rare" vondter nedentil i går. Men i dag er det ikke noe...skuffet....

Litt psykt å gå rundt å håpe på at man skal få vondt ;-/

Skrevet

line30.

det gikk fort men veldig ubehagelig, det er ikke alle som gjør det, noen spør om å få gjort det på og andre blir spurt av lege/jordmor.

i mitt tilfelle så var jeg på ul for jordmoren min trodde jeg hadde for lite fostervann,noe jeg ikke hadde heldigvis,var på sykehuset å legen der spurte om jeg ville bli kjekket om jeg hadde åpning og bli strippet,

så vi får se om noe skjer om noen dager, håper det ikke tar noen uker=)

takker for svar fra dere=)

Skrevet

legen prøvde å strippe meg igår , for jeg ba om det...termin om 2 dager. men jeg var ikke moden i det hele tatt...begynte å blø litt, men usikker på om det hadde noe for seg...

men de aller fleste jeg har snakket med, fødde før det var gått 2 døgn etter at de ble strippet:) håpe-håpe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...