jajja og lillegutt Skrevet 12. april 2007 #1 Skrevet 12. april 2007 jeg våknet i natt og måtte på do.. da fant jeg slimete blod i trusa.. tok på meg bind og gikk å la meg.. etterpå hadde jeg svake veer med 5 min mellomrom i mange timer.. mot morgensiden ble det 8 min i mellom og de ble litt sterkere... jeg sendte sambo på jobb og sa jeg ringte hvis det ble verre (har ikke lyst til å bli sendt hjem igjen fra sykehuset, så ville drøye med å dra) fikk meg et par timer søvn på morningen.. og her er jeg altså ennå... jeg har svake veer med 5 - 10 min mellomrom.. ( har blitt litt sterkere, men ikke sånn jeg hadde fårestilt meg). babyen beveger seg hver gang mellom veene og er helt stille når jeg får en vee.. men jeg har ikke lyst til å dra på føden.. kommer sikkert til å bli sendt hjem. men hvordan få fart på sakene... tenkte jeg skulle vaske gulvet eller noe sånt. kanskje gå en tur... noen som kan hjelpe::???
2blånisser Skrevet 12. april 2007 #2 Skrevet 12. april 2007 Trenger kanskje ikke ta husvasken, blir kanskje for tungt..? Hjelper kanskje å bare gå litt rundt i huset, el noe annet lettere. Virker iallefall som det er igang. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #3 Skrevet 12. april 2007 Lærte på yoga at man skal bruke samme bevegelser for å få barnet ut som da barnet ble laget ... hmmhmmm -- så kan du jo selv tenke deg :0))) ta en liten dans! Ellers så hjelper det kanskje med et bad eller en dusj? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå